Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 3

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:01

300

0

175



hoofdstuk 3

Eindelijk ging de deurbel. Charlotte en Azra, stonden met een groot cadeau voor de deur. ‘’Hoi liefjes!’’ ik gaf ze een knuffel, en ze liepen mee naar de woonkamer. ‘’Hoi Charlotte en Azra!’’ zei mijn moeder, ze gaf ze een knuffel, en ging weer spulletjes in de dozen doen. ‘’Ik ga je zo missen!’’ zeiden Charlotte en Azra. ‘’Ik jullie ook!’’ zei ik verdrietig. We waren even stil. Daar stonden we dan, midden in de woonkamer. ‘’Kom we gaan naar boven!’’ zei ik vrolijk. Ik liep mijn kamer binnen, de andere volgde mij. ‘’Azra, had geweldig nieuws’’ zei ik enthousiast tegen Charlotte. ‘’ja, ze heeft het me verteld!’’ zei ze blij. ‘’Ik hoop dat ik Justin een keer tegenkom’’ zei ik blij. ‘’Je komt hem zeker wel tegen’’ zei Azra, ze keek de kamer rond. Zo ging het een tijdje door, we zaten dingen te bedenken zoals, dat ik verkering krijg met Justin, enz. We gingen ook mega veel foto’s maken. Om ongeveer 8 uur, hoorde ik de deur dicht gaan, het was papa. Ik rende naar beneden. ‘’PAP! JUSTIN BIEBER GAAT OOK IN BADINGSTON WONEN!’’zei ik blij. ‘’ja, dat heb ik gehoord van je moeder’’ zei die glimlachend. Hij trok zijn jas uit, en hielp me moeder bij de keuken. Ik rende weer naar mijn kamer. ‘’Zullen we een film kijken?’’ zei ik vrolijk. Ik had gisteren een leuke film gehaald, het ging over een meisje die ging verhuizen naar een ander land, daar ontmoette ze een leuke jongen, uiteindelijk bleek dat hij beroemd was. Ik had deze film express gekozen. ‘’Ja is goed’’ zeiden Charlotte en Azra tegelijk. Ik vertelde waar het verhaal over ging, en ze waren heel erg enthousiast. Azra moest even naar de wc, en Charlotte werd gebeld door iemand. Ik ging alvast popcorn halen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.