Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 4

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:04

238

0

143



hoofdstuk 4

. Ongeveer een 1 uur later zaten we op mijn bed, geïnteresseerd naar de film te kijken. Om half 11 was de film afgelopen, het was een geweldige film. ‘’Wat gaan we nu doen?’’ zei Charlotte gapend. ‘’ Ik weet wat, we gaan ons nagels lakken!’’ zei ze vrolijk. Ze pakte allerlei kleuren uit haar tas, en zet het op mijn bed. ‘’Ik wil zwart!’’ zei ik enthousiast. ‘’Ik wil roze’’ zei Charlotte, ‘’ En ik wil licht roze’’ zei Azra. We zetten muziek op en gingen onze nagels lakken. Na ongeveer 15 minuten waren we klaar met nagels lakken. Het was kwart voor 12. ‘’Op net5 begint er een enge film’’zei ik. Ik zapte alvast naar net 5. ‘’Ja!’’ riepen Charlotte en Azra. We gingen alle drie onder de dekens liggen, dit was echt gezellig. De reclame was afgelopen, nu begon de film. Na ongeveer 40 minuten was er een lange reclame, Charlotte moest naar de wc. Toen Charlotte naar de wc ging, begon ik met praten. ‘’Ik heb zo zin in Amerika’’ zei ik blij, ik keek naar buiten, het licht van de lantaarnpaal verlichtte mijn kamer.’’Maar ik zal het hier wel heel erg missen’’ zei ik droevig. ‘’Je moet ons echt niet vergeten oké?’’ zei Azra bazig.’’Dacht je echt dat ik jullie ga vergeten?’’ ze ik verbaasd. ‘’Nee, maar stel je eens voor’’ zei Azra. Op dat moment ging de deur een beetje open. Het was mijn moeder.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.