Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 6

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:05

294

0

139



hoofdstuk 6

S’ochtends werd ik om half 7 wakker, dat is vroeger dan we hadden afgesproken, maar ik was gewoon te opgewonden. Ik stond meteen op, en rende naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden, en ging douchen. In de douche, zat ik me aan te kleden, en zat ik ‘Love me’ te zingen, ik hoorde gekraak vanuit mijn kamer. ‘’Tess, ben jij dat?’’ Hoorde ik Azra fluisteren. ‘’Ja, slaapt Charlotte nog?’’ Schreeuwde ik. ‘’Ja nu niet meer door jou geschreeuw’’ zei Azra lachend. Ze kwam de douche binnen met haar make-up tasje. Ik was net klaar met kleren aan doen. ‘’Ik wil niet naar Amerika’’ zei ik zeuren, pff. Wat heb ik toch veel klitten in mijn haar.’’Schat, het is juist fantastisch dat je naar Amerika gaat! En dan zie je bij elke dag Justin bieber’’ zei ze vrolijk. ‘’Hmm, ja nou ja, je hebt denk ik wel gelijk’’ na dat ik dat zei, was er een akelige stilte. Ik zat mijn make-up op te doen, ik keek via de spiegel naar Azra, ze had vochtige ogen. ‘’Azra, waarom huil je?’’ Zei ik verbaasd. ‘’Het is gewoon, dat ik bang ben, dat je ons vergeet’’ er valt langzaam een traan. Hoe moet ik dat nou oplossen? Jkjskjdjvs, dit is toch even moeilijk. Ik krijg een rot gevoel, ik wil ze geen pijn doen, dat wil ik zeker niet. Maar ik kan ook niet zomaar niet naar Amerika gaan. ‘’Tuurlijk vergeet ik jullie niet, ik kom nog in de vakanties naar Nederland hoor, of je kan vragen of je ook ooit naar Amerika kan gaan?’’ zei ik ***. ‘’Hmm, ja dat kan wel’’ zei ze denkend. ‘’MAAR ALS IK NAAR AMERIKA GA, ZIE IK JUSTIN BIEBER’’ zei ze een stuk vrolijker. Haha, dat was de oude Azra.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.