Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 7

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:05

267

0

141



hoofdstuk 7

... ‘’Zo, dus jullie zitten dingen te bedenken zonder mij?’’ Dat was Charlotte, ze had een verbaasd gezicht. ‘’Haha, we kwamen er gewoon net op, we zouden het je wel vertellen hoor’’ zei ik serieus. ‘’Oké!’’ Zei ze glimlachend. Na een tijdje praten en make-up doen, waren we klaar. Papa was met paar vrienden mijn bed uit elkaar te halen. We liepen naar beneden, ik rook een lekkere geur van tosti’s. We gingen we met z’n alle aan de tafel zitten, en aten onze tosti’s op, ondertussen waren we gezellig aan het kletsen. Voor de deur hadden we onze bagages opgestapeld. Ik had als herinnering, een fotoalbum gemaakt, van Azra, Charlotte en mij, daarnaast heb ik iets van 30 tijdschriften gekocht. Toen we klaar waren met eten, namen we afscheid van mijn vader. En pakte onze spullen en gingen we naar Schiphol, omdat schiphol niet zo ver is, gingen we niet extra vroeg weg. Onderweg naar Schiphol, hadden we kerstliedjes opgezet, het was echt heel erg gezellig, na een tijdje zo door te gaan, waren we bij schiphol. We moesten van te voren nog allerlei dingen doen. Toen kwam het zwaarste moment, afscheid nemen. We stonden daar maar ongemakkelijk, tot dat, Azra en Charlotte naar me toe kwamen en me hevig gingen knuffelen. Tranen stapelde op, en stroomde over mijn wangen, daar stonden we dan, huilend tussen de mensen. ‘ik houd van jullie, en we msnnen, bellen elke dag oké?’ zei ik half lachend en half huilend. ‘’Tess, je moet ons alles vertellen, en ons beloven om ons nooit in de steek te laten!’’ zei Charlotte, Azra knikte.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.