Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 8

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:06

188

0

138



hoofdstuk 8

We moesten gaan, onze vliegtuig was er. We gingen nog 1x knuffelen, en toen liep ik weg. Daar stonden ze dan zwaaiend, allebei met rode ogen, door het huilen.
Ik en mama zochten onze plekken, hmm, ik keek zoekend om me heen. ‘’O, kijk eens mama, daar is onze plekken’’ zei ik eentonig. ‘’Ik zie het lieve schat’’ zei mama. We liepen naar onze plekken, en zette onze bagage boven ons. Ik keek uit de raam, en ik zag allemaal mensen paniekerig door het veld heen en weer aan het rennen. Ik moest lachen. ‘’We gaan opstijgen, maak voor u veiligheid uw riem vast’’ Pff, wat een saai boel hier. Maar voor de zekerheid deed ik mijn riem vast. Na dat we in de lucht waren, pakte ik mijn boek. Mama zat naast me, ze zat geconcentreerd een roman te lezen. Na een bladzijde te lezen, had ik geen zin meer. Ik zat voor uit te staren, ik zat alleen maar Justin te denken, aan zijn mooie ogen en zijn lieve lach, meteen kreeg ik een verliefd gevoel in mijn buik. Denkend aan Justin viel ik in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.