Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 9

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:06

191

0

134



hoofdstuk 9

Mijn ogen werden langzaam open, eerst wist ik niet waar ik was, maar toen wist ik dat ik naar Amerika ging. Ik pakte mijn flesje water en dronk er gulzig van. ‘’Mam, over hoe laat zijn we in Amerika?’’ Zei ik gapend, blijkbaar ben ik nog moe van het slapen. Ik giechelde. ‘’Over 4 uur zijn we er’’ zei ze met een glimlach. Oh, ik zakte onder uit, en begon te lezen. Het is echt een tof boek, het gaat over 3 meisjes die over de wereld reizen. Na 63 bladzijdes te lezen, was ik het zat. De volgende 3 uren zat ik voor me uit te staren, terwijl ik naar Justin luister. Men voeten tikte op de maat van ‘Favorite Girl’, langzamerhand begon ik mee te zingen, het ging harder en harder, uiteindelijk stond ik te dansen. Iedereen keek me raar aan, met rode wangetjes en zweet dat over mijn hoofd druppelde, ging ik zitten. ‘’Tess, voortaan als je naar Justin bieber zijn liedjes luisteren, bind ik je vast!’’ Grapte ze, ze knipoogde naar me, en ging toen verder met haar 2de roman te lezen. Mama leest wel heel veel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.