Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 12

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:11

385

0

178



hoofdstuk 12

Ik liep langs een speeltuintje. Niemand zat in het speeltuintje,ik liep naar een schommel, en ging zitten. Het was donker, ik keek naar de lucht, het was bedekt met sterren. Het was zo mooi, ik begon zachtjes te zingen. Ik had niet door dat er een groepje kinderen rond de 14/15 jaar in het speeltuintje waren.'' Justin, ze zingt je liedje'' Snel stopte ik met zingen, en keek naar het groepje. Hoorde ik het goed of zei het meisje: 'Justin, ze zingt je liedje'? is justin daar? Tuurlijk niet, zei een stemmetje in mijn hoofd. ''Het is zeker een gestoorde fan, die weet dat Justin hier woont, en hier express komt zingen'' dat was een jongensstem. Eh, ik voel dat ik rood word, gelukkig zien ze dat niet. Ik stond op. ''Wacht eens even?'' zei er een jongens stem, ik herkende die stem, het was Justin !''Ze zingt super goed?'' ik wou snel doorlopen. ''Meisje, wacht eens even, hoe heet jij?'' dat was de stem van die vorige meisje. ''Tess'' zei ik zacht. ''Ik moet gaan'', ik trilde op mijn benen. Snel liep ik verder, ik keek heel eventjes naar achteren, en zag ze allemaal mijn kant opkijken. Ik zag het hoofd van Justin, hij stond onder de lantaarnpaal, hij keek vol verbazing naar me. Ik keek weer snel weg, ik versnelde mijn pas. Ik wist niet waar ik was, na lang zoeken was ik er eindelijk. Ik liep naar binnen alsof er niks aan de hand was. ''Lieverd, we gaan naar ons hotel, we lopen oke?'' zei men moeder lief. ''Met al onze koffers?'' zei ik verbaasd. ''Haha nee joh, je pakt gewoon je pyjama en tandenborstel, en doet het in een tasje'' mama pakte haar glas wijn, en vulde het met water. ''Je hebt zeker dorst gekregen? hier drink maar'' ze gaf me haar wijnglas. Ik knikte, en dronkt er gulzig van. Er liep een vriendelijke vrouw met ons mee, naar het hotel. Onderweg zat mijn moeder druk te kletsen met die vrouw, ik zat naar Justin te luisteren. Ik hoorde en zag hem net, waarom moest ik nou zo nodig weg? Pff, ik ben echt zo dom. We liepen langs het speeltuintje, ik hoorde het geluid van de schommel, iemand zong zacht '' Favorite girl''. Het was een mooie stem, het was.. Justin!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.