Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 14

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:13

799

0

159



hoofdstuk 14

''Yay, het is open!'''zei ik vrolijk. Er zijn nu best wel veel mensen op deze tijdstip. Op een grote lange tafel stond er brood, en aan de andere kant stond er beleg. Je kon ook een eitje halen, maar ik heb liever brood met hagelslag. Ik liep naar een tafeltje en ging zitten. Justin kwam bij mijn tafeltje zitten, hij schoof een stoel naar achteren en ging zitten. ''Vertel eens, hoe oud ben je?'' hij nam een hap van zijn broodje. ''14 jaar'' zei ik nerveus, ik nam snel een hap van mijn broodje. Even was het stil. ''Ik ga na het eten even wandelen'' zei ik met een glimlach. ''Oh, dat doe ik ook altijd! ik word er rustig van'' zei Justin lief.''Ja inderdaad'' na dar ik dat zei, was het weer stil. Men broodje was op, ik ston op. ''Ik ga even naar boven, men jas halen'' ik hoorde voetstappen achter me. ''Wacht, ik ga wel mee, ik wil wel eens je kamer zien'' zei Justin. ''Is goed, men moeder slaapt denk ik nog'' We liepen naast elkaar naar de lift, even botste onze schouders tegen elkaar. ''Mijn ouders dachten dat ze jou moeder kende,toen ze haar gister in het restaurant zagen'' zei Justin, hij stopte zijn handen in zijn broekzakken. ''Oh, dat is vaag, mijn moeder herkende jou moeder'' we stopte even, en we keken elkaar aan ,met een gezicht van: ''kennen ze elkaar?'' we liepen de lift binnen. ''Ik vraag zo wel, of ze jou ouders kent'' stel je voor, dat ze elkaar kennen? Waarom heeft mijn moeder het nooit eerder verteld dan? Naja, misschien kennen ze elkaar niet eens. ''Ja doe maar'' zei Justin knikkend. We waren in de 9de etage. We liepen naar kamer 35. Ik opende de deur, en daar stond mijn moeder, in haar onderbroek! In haar onderbroek nog wel! Ik deed snel de deur dicht. ''Eh, men moeder staat daar bijna naakt'' zei ik blozend. ''Oh, haha oké dan'' we zaten even te wachten. We keken allebei door de raam naar buiten. Na ongeveer 2 minuten deed ik de deur weer open, hehe, daar stond ze eindelijk met een broek aan. ''Mam, dit is Justin!'' zei ik tegen mama. ''Oh, jij bent Justin bieber toch? Tess heeft..'' voordat ze haar zin af kon maken, zei ik: ''Mam, houd op!'' Ik draaide me naar Justin. ''Let maar niet op haar, ze is soms een beetje raar. '' ze ik glimlachend. Ik draaide me weer om naar mijn moeder. ''Mam? ken jij toevallig de ouders van Justin?'' zei ik grijzend. ''Hmm, hoe heet je moeder, Justin?'' zei mijn moeder beleefd. ''Pattie,'' zei Justin blozend. ''En je vader?'' zei ze denkend. ''Roy'' zei hij beleefd. ''Hmm, pattie.. pattie, zat jouw moeder op de Brightway school?'' zei mijn moeder moeder denkend. ''JA!'' zei Justin een beetje hard. ''Mam? woonde jij vroeger in Amerika?'' zeik verbaasd. ''Oh, dan ken ik haar, sorry Tess, ik ben het denk ik een beetje vergeten om je het te vertellen'' zei ze blozend. ''Oh naja, maakt niet uit, ik weet het nu toch al'' zei ik vrolijk.
''Was u vriendinnen met mijn moeder?'' zei Justin lief en beleefd. '' Ja zeker, we waren beste vriendinnen, maar ik moest naar Nederland, en toen sprak ik haar nooit meer! maar wat een wonder dat ze nu in Bodingston woont!'' zei mijn moeder vrolijk, ze ging langzaam zitten op het bed. ''Ze was zwanger van jou, toen ik naar Nederland moest,je papa je moeder verlaten, maar later wist ik dat je papa weer terug was bij Pattie'' zei mijn moeder, ze klopte naast zicht en vroeg of ze naast haar wou zitten. '' Ik wou je altijd al zien, ik en pattie waren zo blij, toen je moeder zwanger was. We hadden kleertjes voor je gemaakt en allerei leuke dingen'' ging mijn moeder verder. Justin zat aandachtig naar mijn moeder te kijken. Ze gaf een knuffel aan Justin. Met betraande ogen liet mijn moeder Justin los. ''Pattie was de beste vriendin die ik had, na al die jaren zie ik haar zoon'' zei mijn moeder. ''Hoe heet u?'' zei Justin, ik zie dat Justin vochtige ogen had. ''Sylvia'' zei ze, ze veegde de tranen weg met de rug van der hand. ''Oh, wacht eens even,mama had eens verteld over een Sylvia, ze vertelde dat ze haar mist, maar ik had nooit begrepen wie Sylvia was'' zei Justin blozend. ''In welke etage slapen jullie?'' zei mijn moeder. ''8de''. '' Ik wil straks naar Pattie toe, wat is het nummer van jullie kamer?'' zei mijn Moeder, ze pakte een briefje met een pen, ''Nummer 28'' zei Justin, hij keek op het blaadje, mijn moeder schreef snel het nummer 28 op het blaadje. ''Mam, ik en Justin gaan wandelen' zei ik snel voor dat ze nog meer ging vertellen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.