Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 15

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:14

490

0

172



hoofdstuk 15

‘’Oh, ja doet dat maar, frisse lucht is hartstikke goed voor je!’’ zei mijn moeder knikkend. Ik trok Justin mee naar buiten. Toen we in de gang stonden, begon ik te praten. ‘’Wel bijzonder hé, dan onze ouders elkaar kennen’’ zei ik verbaasd. ‘’Ja hoor’’. ‘’Wie waren die jongen en meisje gister?’’ we liepen naar de lift. ‘’Gabriellí¡ en Emiel, ze zijn mijn beste vrienden vanaf groep 5, hun ouders zijn bevriend met mijn ouders, we besloten om samen met Gabriellí¡ en Emiel hun ouders te verhuizen naar Bodingston’’ zei hij vrolijk. Inmiddels waren we al in de lift. ‘’Weetje, je liedjes zijn echt tof!’’ ik keek hem aan, ik kon zien dat hij het leuk vond om met mij te praten. ‘’Dank je, jij kan echt heel goed zingen’’ zei Justin blozend. We waren een tijdje stil. ‘’Misschien, kan je met mij samen een liedje schrijven en zingen?’’ terwijl hij dat zei, staarde hij naar de grond. ‘’Oh, dat lijkt me echt vet leuk!’’ ik was heel erg hyper. ‘’ik zei wel misschien hé?’’ zei Justin, hij gaf me een knipoog. Oké, mijn leven is fantastisch. ‘’Haha oké dan’’ zei ik met een bigsmile. ‘’We kunnen zo naar Emiel en Gabriellí¡ gaan?’’ zei hij vragend. ‘’Ja lijkt me leuk, zijn ze broer en zus, of eh?’’ zei ik denkend. ‘’Ja ze zijn tweeling’’ zei hij grijzend. We liepen naar buiten. Het sneeuwde. Ik zag dat Justin zijn mobiel pakte. ‘’Ik bel Emiel even’’ zei Justin. Hij toetste de nummer van Emiel in, en begon te praten. Hij zei of hij en Gabriellí¡ konden afspreken,en alles. Nadat hij klaar was met bellen vroeg Justin mijn nummer. Ik gaf me mijn nummer. ‘’Waar wonen ze eigenlijk?’’ vroeg ik. ‘’Naast mijn huis, hun huis is al af’’’ we liepen langs een man die zijn hond uitliet. We zaten over van alles te praten,af en toe keken we elkaar diep in de ogen. ´´Heb je eigenlijk een vriendje?’’ Vroeg Justin. Ik keek naar de grond, ik keek stiekem naar Justin, hij zat te blozen. ‘’nee, heb jij een vriendin?’’ vroeg ik heel zacht. Ik was bang voor zijn antwoord, stel dat hij een vriendin heeft? Dan maak ik echt nooit kans. ‘’Nee, gelukkig niet’’ zei Justin opgelucht. ‘’Waarom gelukkig niet?’’ vroeg ik verbaasd. ‘’Weet niet, ik vind het op dit moment best wel chill zonder een vriendin.’’ Hij haalde zijn schouders op. ‘’Oh, ja dat heb ik ook wel eens’’. We liepen zwijgend door, eindelijk kwamen we bij onze straat. Justin belde aan. Een knappe jongen deed de deur open. ‘’Ey, Emiel. Dit is Tess, van gisteravond weet je nog?’’ Emiel keek me lang aan. ‘’Emiel, ben je er nog?’’ zei Justin. ‘’Eh, ja hoor’’ zei Emiel Blozend. ‘’Roep Gabriellí¡ ook even, we gaan ergens chillen’’ zei Justin stoer. ‘’Ja oké’’ zei Emiel met een bigsmile. ‘’Is Emiel fotomodel ofzo?’’ vroeg ik, ik heb het opeens warm. Emiel is wel heel erg knap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.