Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 16

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:16

273

0

131



hoofdstuk 16

. Na ongeveer 2 minuten kwam Emiel naar buiten met een meisje achter zich, dat is zeker Gabriellí¡. Het was een mooi meisje,ze had bruin stijl haar, en licht blauwe ogen, het was bijna wit. Ze had een gebruinde huid, Emiel leek er precies op, maar dan een mannelijke versie. ‘’Hai’’ Zei Gabriellí¡, ze had een aardige blik. ‘’Hoi’’. Justin en Gabriellí¡ liepen samen voor mij en Emiel, Emiel is hartstikke aardig. We zaten te praten over van alles, ik was de hele tijd nerveus, toen ik met Emiel zat te praten, ik ben toch niet verliefd op hem? Haha nee joh, gekkie. We liepen met zen alle naar de speeltuintje, het was heel erg gezellig. ‘’Tess, vind je het hier leuk?’’ vroeg Gabriellí¡. ‘’Ja hoor’’ zei ik vrolijk. We gingen weer lopen, Justin en Emiel liepen voor ons te praten. ‘’Je lijkt me echt tof!’’ zei Gabriellí¡. ‘’Eh, ik ben ook tof!’’ Grapte ik. ‘’Haha, Emiel vind je wel interresant’’ Ze knikte naar Emiel. Emiel had niet door dat ik naar hem zat te kijken, want hij keek naar me alsof ik een engel was, nu pas zag hij dat ik naar hem keek, hij keek snel weg, hij had rode wangetjes. ‘’Hoezo dat’’ zei ik glimlachend. ‘’Nou, toen hij net in men kamer kwam, was hij best wel heel erg rood,en hij ging snel een luchtje op doen, ik ken mijn broer, wanneer hij geïnteresseerd is in een meisje, gedraagt hij zich heel anders, zoals nu’’ Ik zag dat ze de waarheid sprak. ‘’Hmm, hij is wel lekker’’ zei ik blozend. ‘’’NIET TEGEN HEM ZEGGEN HE!’’ voegde ik er nog aan toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.