Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 17

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:18

332

0

196



hoofdstuk 17

‘’ Ja, ik beloof dat ik niks ga vertellen. Maar..heb je zin om vanavond met Justin,Emiel en ik rond te hangen?’’ Vroeg Gabriellí¡ vrolijk. ‘’Ja hoor, op welke school zit je eigenlijk?’’ vroeg ik aan Gabriella. ‘’Highschool, het is een vet leuke school. Justin en Emiel zitten ook op die school, je moet ook naar deze school komen! School begint trouwens over 3 weken’’. ‘’Gaaf, ik ga het wel even zeggen tegen mijn moeder’’ ik keek naar Justin en Emiel, ze zaten om iets te lachen. ‘’Je zit zeker met Justin en Emiel in 1 klas?’’ voegde ik er nog aan toe, ik keek weer naar Justin en Emiel, deze keer zaten hun naar mij te kijken. ‘’ Ja, Justin past wel bij jou’’ Zei Gabriellí¡ vrolijk, ik gaf der een vriendelijke duwtje. ‘’haha nee joh’’zei ik lachend. Opeens trilt er wat, het was mijn mobiel. ‘’Wacht ff.’’ Ik stopte even met lopen. ‘’Ja wat is er?’’ zei ik bijna fluisterend tegen men moeder. Ze vroeg of ik alvast naar onze huis ging,om mee te helpen, ik zei dat ik al onderweg was. ‘’Gab, ik moet zo naar mijn huis, ik moet mee helpen met verven enzo’’ ik vertelde het ook aan Justin en Emiel. ‘’We willen je wel helpen?’’ zei Emiel vrolijk. ‘’Oh, hoeft niet hoor!”ť zei ik, eigenlijk wou ik het heel graag, lijkt me veel leuker dan alleen maar met die ouwtjes te verven.’’We doen het gewoon!’’ zeiden Justin en Gabriellí¡ tegelijk. Gabriella en Emiel gingen naar huis, om andere kleren aan te doen, Justin vond het niet erg als zijn kleren vies werden. We liepen naar mijn huis, men moeder stond al te wachten voor de deur. ‘’Hoi Justin!’’ riep ze vrolijk. ‘’Tess, we gaan verf kopen voor je kamer!’’ zei mijn moeder vrolijk. ‘’yay! Mogen Justin,Emiel en Gabriellí¡ mee?’’ vroeg ik bijna smekend. ‘’Ja hoor, wie is Emiel en Gabriellí¡?’’ zei ze glimlachend. ‘’ Emiel en Gabriellí¡ Donerento’’ zei Justin snel. ‘’Hmm, ja hoor, ze mogen mee!’’ zei ze blij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.