Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 19

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:21

191

0

151



hoofdstuk 19

ik zucht. ‘’Zo, de dames moesten weer even emotioneel zijn.’’ Zei Emiel plagend ‘’ haha, hou op Emiel!’’ zei ik lachend. Ik kneep in de schouder van Gabriellí¡. ‘’Kom op! Laten we niet aan de verleden denken!’’. We kochten de verf, en gingen weer naar de auto. Deze keer zat ik naast Justin en Gabriellí¡, ik kon zien dat Justin verdrietig was. ‘’Justin, wat is er?’’ fluisterde ik tegen Justin. Ik wachtte op zijn antwoord. ‘’Eh, niks!’’, de rest van de tijd zat Emiel met Gabriellí¡ druk te kletsen. Justin staarde wat naar buiten, hij is echt verdrietig, ik wil hem troosten! Ik gaf een knuffel aan Justin, en drukte een kus op zijn wang. ‘’Omdat je lief bent’’ zei ik er nog bij. Hij mompelde dank je wel, ik zag dat hij zat te blozen. ‘’Geef je mij geen kus?’’ hoorde ik Emiel op een zielige toon zeggen. ‘’Haha, zielige Emiel krijgt ook een kus’’ ik gaf een kus op de warme wang van Emiel. Justin was wat blijer geworden, ik zat druk te kletsen met Justin. Hèhè, we zijn eindelijk thuis. ‘’En nu gaan we lekker verven’’ zei Gabriellí¡ vrolijk.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.