Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 20

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:21

402

0

146



hoofdstuk 20

We liepen naar binnen. ‘’Mam? Ik krijg toch die kamer met die brede venster ding?’’ zei ik, ik hoop van wel. ‘’Hmm,..’’ zei mama denkend.’’Ja!’’ voegde ze er vrolijk aan toe.’’Bedankt!’’ riep ik blij. Justin,Emiel, Gabriellí¡ en ik, renden naar boven, met verfbussen in onze handen. ‘’ Volg mij maar!’’. Justin,Emiel en Gabriellí¡ liepen achter me,naar mijn kamer. ‘’En dit is mijn kamer’’ ik opende langzaam de deur. ‘’’Wow’’ was de eerste reactie van Justin,Emiel en Gabriellí¡. ‘’Ik had al een idee, hoe ik mijn kamer kan verven’’ zei ik enthousiast. ‘’Zie je die balken daar’’ ik wees naar de balken. ‘’Ik wil die balken rood verven, is dat leuk?’’ zei ik, ik keek naar dat ‘bankje’. ‘’Ja, goed idee!’’ zei Gabriellí¡. ‘’ Die bankje daar,het is leuk als ik er veel rode kussentjes op doe en witte kussentjes, ja toch?’’ we liepen verder de kamer in. ‘’Ja dat is vet’’ zei Emiel. Justin was alweer een beetje afwezig, wat is er toch met hem? Emiel en Gabriellí¡ waren druk bezig, met dingen bedenken, ik nam Justin mee naar een hoekje. ‘’Justin, ik weet dat er iets met je is, vertel het me!’’ zei ik een beetje bazig. Ik keek af en toe, of de andere het niet in de gaten hadden. ‘’Er is echt niks, geloof me nou maar’’ zei Justin lief, hij knipoogde, en gaf me een knuffel. We liepen naar de anderen. ‘’We kunnen beginnen!’’ riep ik blij. Iedereen knikte. Emiel en Justin maakte de verfbussen met veel lawaai open, ik en Gabriellí¡ zaten alleen maar te lachen.. ‘’Jullie kunnen er echt niks van hé!’’ riep Gabriellí¡, na en 15 minuten niks doen, begonnen we te verven. Het verbaasde me dat we serieus bezig waren.
Emiel was druk bezig met papier op de grond te zetten, ik doop mijn vingers in de rode verf, nadat ik dat gedaan had, liep ik stiekem naar Emiel toe, hij had niet door dat ik achter hem stond, ik ging met mijn geverfde vingers over de gezicht van Emiel, hij keek snel naar achteren met een boze gezicht, maar toen hij mij zag, ging ie lachen, hij greep me bij mijn buik. ‘’Tess moest weer eens stout doen!’’ hij lachte, en pakte een kwast met rode verf, hij smeerde het op mijn hoofd. ‘’Emiel!’’ zei ik zogenaamd boos. We stopte even, en keken elkaar lachend aan. ‘’De tortelduifjes zijn druk bezig’’ zei Gabriellí¡ lachend. Justin lachte.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.