Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 23

Justin Bieber] Justin!

23 dec 2009 - 17:24

451

0

142



hoofdstuk 23

Ik keek naar een witte mooie kast. ‘’Gabriellí¡, kijk die kast eens!’’ ik stootte Gabriellí¡ aan, om te kijken. ‘’Ja die kast is mooi, ik heb hem ook’’ zei ze vrolijk. ‘’Ja? Dan neem ik hem’’ we gingen verder lopen, een eindje verderop zagen we, Justin en Emiel aan het stoeien. ‘’Die zijn gek geworden’’ ik tikte op mijn hoofd. Justin en Emiel hadden het in de gaten, snel deden ze alsof er niks gebeurt was. Ik en Gabriellí¡ moesten heel hard lachen. Ze hadden allebei rode wangetjes. ‘’haha, awh, wat zijn ze schattig!’’ zei ik tegen Gabriellí¡. ‘’ Ja hé’’ we liepen naar ze toe. ‘’Stop maar met zoeken hoor, wij hebben al een mooie kast gevonden.’’ Zei Gabriellí¡. ‘’We zaten toch niet te zoeken’’ zei Justin en Emiel tegelijk. ‘’’Hmm, jullie zaten alleen maar te stoeien zeker’’ zei ik knikkend. Justin en Emiel keken elkaar en zeiden, ‘’Ja’’. Ik moest lachen, en Gabriellí¡ ook. ‘’Nou, dan gaan jullie lekker met ons mee zoeken naar een Bureau’’ zei ik plagend. ‘’Oké’’ zeiden Justin en Emiel met een zielige stem. We liepen richting de bureaus, toen we er waren zag ik meteen al een mooie bureau. ‘’Stop maar met zoeken, ik heb al een vette bureau gevonden, kijk maar’’ ik wees naar die mooie bureau. ‘’Oké!’’ riepen ze in een koor. Verder waren we niet echt aan het zoeken, we waren alleen maar aan het kletsen, en aan het stoeien, paar keer keken de eigenaren van het winkel ons kwaad aan, verder deden ze er niks aan, gelukkig maar. We liepen naar de restaurant, waar mijn moeder aan het wachten was. ‘’Zo, hebben jullie al de juiste spullen gevonden?’’ ze stond op, en keek vol verwachting naar ons. ‘’Ehm ja! Alleen de kleine spulletjes hebben we nog niet gevonden’’ zei ik. ‘’Oké!’’ we kochten de spullen en reserveerde een grote auto, waar de spullen in konden. ‘’Óké, nu zijn we klaar’’ zei mijn moeder vrolijk, ik vraag me af wat ze die tijd deed in de restaurant. ‘’Ja is goed’’ zei Gabriellí¡. We deden de spullen in de gereserveerde auto, mama belde een vriend op, die vriend ging de gereserveerde auto besturen. Na ongeveer een half uur, gingen we eindelijk weg! In de auto was het gezelliger dan eerst, Gabriellí¡ was echt heel grappig, Justin, Emiel en ik lagen steeds in een deuk, weet je wat het rare is? Ik denk steeds dat ik Justin,Emiel en Gabriellí¡ al heel lang ken, ze geven me een gevoel die Charlotte en Azra me niet gaven, snap je? Azra en Charlotte waren natuurlijk ook goeie vriendinnen, maar Justin,Emiel en Gabriellí¡ zijn gewoon.. naja, ik voel me gewoon beter bij hun dan bij Azra en Charlotte.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.