Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verliefd op mijn broer, het einde van Tokio Hotel? TC, of niet..... » 1

Verliefd op mijn broer, het einde van Tokio Hotel? TC, of niet.....

23 dec 2009 - 22:34

285

3

225



1

[Bill pov]
De kick blijft fantastish! De zovele fans, de sfeer, het is gewoon onbeschrijflijk! "...so soon...." het is normaal dat ik nu even wacht voor ik weer verder zing, dus doe ik dat ook deze keer. Ik wil even naar Tom kijken die voor me staat, maar van zodra dat ik hem zie kan ik mijn ogen niet meer van hem afhouden. Weer fladderen miljoenen vlinders door mij buik en vergeet ik alles, behalve Tom. Ineens draait hij zich om en kijkt me aan. Hij kijkt naar me! Hij trekt een bezorgd gezicht en komt naar me toe. Elke stap die hij zet zorgt ervoor dat mijn hart sneller gaat slaan. Hij staat nu slechts een halve meter van mij af. God, ik krijg bijna geen lucht meer! "Je moet zingen." Fluisterd hij. "Huh, wat?" "Zingen." zegt hij nu iets harder "Owja" Ik haal diep adem, klaar om het laatste lied van dit concert af te maken. "Runnin through the monsoon, beyond the world, to the end of time where the rain won't hurt...."
Bij het afgaan zeg ik nog snel een 'dank je' tegen Tom en verdwijn dan in een andere kleedkamer als de rest. Ik durf me niet meer om te kleden bij Tom, bang dat mijn lichaam er 'verkerd' op gaat reageren. Ik kleed me uit en neem een korte douche, niet zo uitgebreid als anders. Ik stap uit de douche, droog me af, kleed me aan en denk na over daarnet. Ik vergat gewoon te zingen door hem! Thuis zal hij zeker vragen wat er was, en wat moet ik dan zeggen? De waarheid, de ik smoorverliefd op hem ben, soms zelfs geobsedeerd, zeg ik in geen geval!! Maar wat dan wel??

[reacties??]


Reacties:


sally1999
sally1999 zei op 31 dec 2009 - 17:49:
Snel vrdr!


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 24 dec 2009 - 19:51:
mooi

snel verder

XoXo


jorinloveth
jorinloveth zei op 23 dec 2009 - 23:00:
VERDER!

Ik ben benieuwd naar wat er nog gaat komen