Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » life of Kate » from heaven to hell

life of Kate

24 dec 2009 - 23:16

426

4

177



from heaven to hell

de vakantie was voorbij, en daarmee Kate's leven ! haar vader had haar ingeschreven voor; localey high een school waar uniforms verplicht zijn, telefoons verboden & mode niet bestaat

zuchtend stapte Kate uit de auto, vandaag is de dag.
haar oude leventje weggeblazen, en een nieuwe in gewaait.
gelukkig was haar uniform nog niet binnen!
met haar tijgerprint jurkje, lakzwarte pumps & gucci tas betreden ze de school.
de deur viel iets te hard in het slot, alle blikken waren op haar gericht.
ze slikte, deed haar zonnebril af en keek rond.
iedereen in uniforms, en geen Jongen te bekennen.
overal werd er geroesemoest, met opgeheven hoofd liep ze langs de menigte.
opzoek naar haar Kamer, 123 dat zal wel boven zijn.
doet dat niet pijn op die hakken lopen? werd er gesmoest.
Kate stond een seconde stil, genoeg om de meiden naar achter te doen deinsen.
doet dat geen pijn? weten dat je erbij loopt als moeder teresa?
de meiden keken elkaar verbaast aan, en kate volgde haar weg de trap op.
gelukkig waren er vandaag nog geen lessen, kon ze rustig haar tas uitpakken en de school verkennen.
Misschien spot ik wel boys, als die toegelaten zijn op deze kutschool.
haar hakken maakte klik-klak geluiden over de marmeren vloer.
alles was hier duur, maar vooral stoffig en oud.
Pardon, heb jij dit jaar kamer 123?
Kate keek op, bekeek het meisje die sprak van top tot teen.
krullend maar vooral pluisig haar, een brilletje en ietwat mollig figuur.
twee andere meisjes stonden wat achter, de zelfte types maar totaal ander uiterlijk.
maar alledrie slecht verzorgt haar en huid.
Jí¡ dat klopt, ben jij me kamergenoot.
het meisje links van haar kon een grinnik niet onderdrukken.
is er iets grappigs? vroeg kate terwijl ze geiriteert haar wenkbrauw optrok.
ik ben Demi zei het meisje en stak haar hand uit.
Kate keek naar haar hand maar schudde hem niet.
Kate, zei ze kortaf en keek naar de andere.
dit zijn Lola en Annelies, even draaide demi haar hoofd om, waarschijnlijk om duidelijk te maken wie ze met '' dit '' bedoelde.
we komen eigenlijk vertellen dat de kamer met wie je deelt, niet idiaal is, nu sprak het meisje wie haar naam Lola was.
Kate keek de drie meiden stuk voor stuk aan.
wie diegene ook mag zijn, She didn't meet me !
het is een waarschuwing, maar welkom op localey high sprak Demi en glimlachte erbij.
was dat het zuchtte Kate terwijl ze haar hak op de grond bleef tikken, duidelijk te laten blijken dat ze niet onder de indruk was.
Demi knikte, en stapte opzij.
voor Kate een teken om door te lopen.
wacht zei Demi, je gaat de verkeerde kant op, links en dan de trap op meteen de eerste deur.
nog een trap? kate zuchtte maar nam niet de moeite om bedankt te zeggen.
123 zag ze met nepgoude sierletters staan.
er klonk klasieke muziek vanuit de kamer.
Kate lachtte binnensmond, het begint goed.


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 11 jan 2010 - 16:54:
Als je op missxangels punten let wil ik het ook wel verder lezen


dms136
dms136 zei op 11 jan 2010 - 10:58:
VEDER LIE|FJE (L)
XXXX


ChupaChups
ChupaChups zei op 25 dec 2009 - 16:24:
Verder

@ missxangel inderdaad.


missxangel
missxangel zei op 24 dec 2009 - 23:54:
Lijkt me een leuk verhaal.
Wel een puntje, je vergeet aanhalingstekens bij zinnen die worden gezegd, misschien kun je dat de volgende keer doe ?
Oja, er stond soms een t of d die er eigenlijk niet helemaal hoorde te staan, spellingsfout. Tip: spellingcontrole op word of een beta-reader zoeken
Voor de rest lijkt het me een leuk verhaal
Laat je me weten als je verder bent??