Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » What Page, Eh?

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

24 dec 2009 - 14:25

837

6

441



What Page, Eh?

**Gomen=Gomenasai=Sorry, maar dat weet je nou wel >.< xD** **Meer heb ik niet te zeggen, wil je please een berichtje achter laten? *puppy oogjes* Dan weet ik dat mijn verhaal ook daadwerkelijk gelezen wordt xD**

Met een snelheid alsof de duivel op je hielen zit storm je Deidara zijn kamer uit, richting jouw eigen kamer. Je stormt naar binnen en grist de stapel formulieren van je bureau terwijl je je om probeert te draaien, en ik zal je zeggen, dat is niet bepaald makkelijk. Je rent je kamer uit richting het ‘kantoor’ van Pein.
Een paar van de mensjes van de Akatsuki staren je vaag aan als je voorbij komt gerend, maar eigenlijk boeit het je niet zo veel op het moment.
Hijgend stop je voor de deur van Pein en klop je aan. Je veegt het zweet van je voorhoofd.
Met een kraakje gaat de deur open, Pein kijkt je aan en bestudeert je even. “…. Haast?”¯
Je knikt hijgend en geeft de formulieren aan Pein, hij bekijkt ze en schudt zijn hoofd. “Die hadden best wat eerder mogen zijn.”¯ Zegt hij, hij kijkt je aan.
“Gomen! Ik moest Deidara helpen, eh!”¯ Zeg je snel. Pein gromt wat en wuift zijn hand. “Jaja oké, ga maar weer. Volgende keer ben ik niet zo aardig.”¯ Moppert hij, dan smijt hij de deur dicht. Je knippert met je ogen en zucht.
Je draait je om en denkt na, je wilt dat boekje toch best wel heel graag terug, dus je besluit om maar weer naar Deidara te gaan, ‘om hem te helpen’. (Vertaling: Hem afranselen als hij je boek niet teruggeeft.)
Met een rustig pasje loop je naar Deidara zijn kamer, je klopt aan. Geen antwoord. Je klopt weer. Weer geen antwoord.
Je duwt tegen de deur aan, tot je verassing is hij van het slot af. Je kijkt tussen een kier de kamer in.
“Deidara, eh?”¯ Zeg je vragend, geen antwoord. Je doet de deur verder open en kijkt in het rond. De klei dat op zijn bureau lag is nu ook weg. Je krapt aan je hoofd en kijkt rond. Hé, je iPod lag nog op zijn bureau…. Je pakt je iPod en kijkt rond, nope, geen Blonde Bitch te zien. Je kijkt onder het bed, je zoekt door de troep op het bureau en haalt zijn kast overhoop, maar je kan nergens je boekje vinden.
Je loopt Deidara zijn kamer weer uit en doet de deur zachtjes achter je dicht. Je kijkt rond en besluit om die Blonde Trut dan maar te gaan zoeken, net als je weg wilt lopen hoor je keihard gelach vanuit de woonkamer komen. Nieuwsgierig ga je op het geluid af. Je kijkt om het hoekje, drie maal raden wat je ziet.
Blonde Bitch en Albino(vertaling: Hidan) op de bank, met een boekje. Drie maal raden welke.
Je loopt stilletjes naar binnen en besluipt ze van achteren, dan grijp je naar het boekje. Alleen is Deidara sneller en trekt hij het boek net voor je handen weg.
“Geef terug, Kinpatsu, eh!”¯ Roep je geërgerd. “We hadden een deal, eh!”¯
Deidara pleurt van de bank af en maakt een James Bond-achtige rol naar het midden van de kamer, tegen een koffietafeltje aan. (Ja, er staat zo’n klein tafeltje in het midden van de kamer, op een kleed, met banken eromheen. Je hebt eigenlijk géén idee waarom ze een koffietafeltje hadden ._.; )
“Ik vind dat ik het recht heb om hem te lezen, un!”¯ Zegt Deidara, je wijst naar Hidan.
“… Ja, samen met Hidan ja, un! >.<+”¯
Je springt over de bank heen en wil je boven op Deidara storten als Itachi de kamer binnenkomt.
“Waar is al dat lawaai toch voor?!”¯ Vraagt hij geërgerd. Snel verdwijnt jouw boek achter Deidara’s rug.
Itachi knippert even, en zet dan zijn Sharingan aan. Of, nee, hij stond al die tijd al aan….. Kak.
Hij houdt zijn hand omhoog en wacht rustig af, met een zucht haalt Deidara het boekje tevoorschijn en staat op. Met een pasje loopt hij naar Itachi toe en legt het boek in zijn hand.
Itachi kijkt naar de kaft en bladert verbaasd (schuine streep verrast) door het boekje. Dan kijkt hij op, Sharingan weer uit, en kijkt één voor één Deidara, Hidan en jou aan. Hij houdt het boekje omhoog.
“Van wie is deze?”¯ Vraagt hij. Hidan en Deidara kijken elkaar aan. “Kohaku!”¯ Roepen ze tegelijk, je kijkt ze aan met een blik van ‘Ik ga je opeten’.
Verbaasd kantelt Itachi zijn hoofd. “En wat deden jullie er dan mee…… Laat ook maar. Kohaku, kom je even mee?”¯
Je staat op, je wéét gewoon wat er gaat komen, je wéét dat je nu een preek gaat krijgen van hoe verboden dat soort dingen zijn en hoe ze een slechte invloed hebben op de mannelijk Akatsuki leden, beter bekend als ‘bijna iedereen’.
Met een gezicht dat op onweer staat loop je met Itachi mee, door de gangen, naar zijn kamer.
In zijn kamer laat hij zichzelf op zijn bed neervallen, niet dat er veel andere dingen in zijn kamer staan…
Je wacht naast de deur, leunend tegen de muur, wachtend op de preek.
Stilte.
Je kijkt verbaasd op, gaat hij geen preek houden?
Itachi staat op en loopt naar je toe, dan drukt hij het boekje in je handen, verbaasd kijk je hem aan.
“Begin met lezen op pagina 106. Daar wordt het pas echt leuk.”¯


Reacties:

1 2

shelly
shelly zei op 30 juni 2010 - 16:06:
lol itachi perv


milosafarm
milosafarm zei op 28 juni 2010 - 20:05:
jou verhalen zijn egt geweldig!


AssasinBlade
AssasinBlade zei op 12 jan 2010 - 14:33:
'ik ga je opeten.' LOL, ik kreeg daar een giggle-fit van XD


witch
witch zei op 24 dec 2009 - 16:12:

echt leuk!
snel verder??????


DreadQueen
DreadQueen zei op 24 dec 2009 - 15:47:
nicee ^^
snel verder!!
XX.