Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Fallin' Angel. » KaBwaM!

Fallin' Angel.

9 jan 2010 - 17:01

203

2

191



KaBwaM!

BOEM! Dat is de "zin" En Alice is foetsie. En na dit hoofdstuk stop ik met dat zin geval. Snapje?

Jaspers POV
Nadenkend zat ik naar het nieuws te kijken. In Alaska was een wolf gesingaleerd. Zo'n grote,maar ooggetuigen hadden verklaard dat het beest iets leeg had gezogen. Het leek op een weerwolf, bedacht ik, maar dan eentje die bloed zoog. Een weepier dus. Of een vampwolf.
BOEM!!! Ik keek verschrikt op, en zag Rosalie in de kamer staan. In haar hand hield ze een briefje. Ze zag er nog al verwilderd uit. Emmett kwam achter haar aan.
'Rose!? Wat is er?' Hij sloeg zijn armen om haar heen, en ik wendde mijn blik af. Waar was Alice?
ROsalie was gekalmeerd, en ze liet Emmett het briefje lezen. Zijn ogen werden groot.
'Dat meen je niet!?'
'Dat doe ik wel.' antwoordde Emmett. Langzaam stond ik op terwijl op televisie reclame begon.
'Wat is er?' vroeg ik terwijl ik het briefje wou lezen.
'Nee, niks.'zeiden Emmett en Rosalie teglijk. Ik keek ze aan.
'Vertel op.' Emmett schudde vastberaden zij nhoofd.
'Beter van niet.' En hij stak het briefje in zijn broekzak en liep weg. Rosalie ging achter hem aan, maar keek nog even om bij de deuropening.
'Sorry,'zei ze zachtjes. En toen was ook zij weg.
Van frustratie sloeg ik met twee vuisten tegen de muur, en de kroonluchter viel naar beneden.
KaBwaM!


Reacties:


JeRiNo
JeRiNo zei op 12 maart 2010 - 16:22:
vampwolf... was Elisabeth dat?

xx


xColour
xColour zei op 18 jan 2010 - 16:23:
hup verder