Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Stranger en Aliën (afgelopen) » Proloog

Stranger en Aliën (afgelopen)

24 dec 2009 - 22:32

279

5

330



Proloog

Weer een mail van Stranger. Ik weet niet goed meer hoe we elkaar hebben leren kennen. Maar het was goed. Stranger is iemand waar ik echt mee kan praten. En dat voelt goed. Ik weet enkel van hem dat hij een jongen is en dat hij 19 is. Hij zei me dat hij in Amerika woonde. Maar hij gaf toe dat hij er niet woonde. En hij heeft me nog altijd niet verteld waar hij dan wel vandaag komt. We hebben het vaak over onze dag. Hoe ze was. Meestal niet zo goed. Voor ons alle 2 trouwens. We zitten namelijk met het zelfde probleem: Niemand aanvaard ons. Misschien een reden hoe we bevriend zijn geworden. Ja Stranger is mijn beste vriend. Ookal is hij misschien toch een pedo van 83 jaar.
Bij msn kan je zo een foto kiezen. Ik heb neutraal gedaan en het all star logo genomen. Stranger nam een foto van een verwelkte roos. Soms op de avond vervang hij die door een roos met dauwdruppels op. Ik vroeg hem er achter. Hij zei me dat hij een verwelkte roos koos als hij zich slecht voelde en de andere foto als hij zich goed voelde. Dus zijn foto zegt hoe hij zich voelt. Als ik zie dat de roos verwelkt is stuur ik hem altijd veel berichten. Hij liegt ook niet over zijn gevoelens. Helemaal niet. Ik doe het ook niet. Ik lieg ook niet tegen hem. Enkel mijn naam weet hij niet en nog wat dingen. Maar dat is normaal. Wat hij dan wel van me weet? Dat ik een meisje ben van 19 jaar. Ik woon in België en mijn ‘naam’ is Aliën.


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 17 jan 2010 - 22:53:
Ik lees net alle berichjes voor mij en ga me zo dood lachen als het Bill niet is?!?
Maar ik ga snel verder lezen, ben benieuwd


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 25 dec 2009 - 13:07:
Aliëeeeen and Billlll Gehhe XD
Woossh ik wil meeer 8D


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 24 dec 2009 - 23:24:
Spannend ! Ik wil meer ^_^

Aliën is vett
en dit idee is geniaal ^_^


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 24 dec 2009 - 22:52:
Aliën ;D
Awesome, ik ook Aliën zijnde

Snel verder
<3


VampireFangs zei op 24 dec 2009 - 22:34:
STRAAANGEEEER EN ALIEEËN,
dus Bill en -naamloos meisje-
Meer