Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 9 Episode 3

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

25 dec 2009 - 1:20

493

0

174



Hoofdstuk 9 Episode 3

Sandy vertelde het verhaal. Jos vond het erg interessant, dat had Sandy niet verwacht.
Zo zeg, wat een ramp zou dat zijn. Verbeelde Jos zich. Heel het eiland, heel de stad en misschien ook de andere eilanden gewoon kapot!
Ja dat zou vreselijk zijn. Zei Sandy medelevend, in ieder geval op die manier. Maar goed, laten we het ergens anders over hebben. Jos, moet je niet gaan zuipen?
Oja! Riep Jos uit. Barman! Ik wil 10 bier en 20 frikandellen!
Komt eraan! riep de barman opgewekt terug.
Ho ho ho ho! Riep Sandy. Jij krijgt er vanavond niet meer dan 5 Jos!
Oké, maar alleen als ik nog een zoen krijg. Lachte Jos.
Sandy bloosde, maar vond dat daar eigenlijk niet veel reden voor was.
We zijn zo terug barman. Zei ze lachend.
Ja, tot zo dan. Zei hij.
Waar gaan we heen? vroeg Jos die werd mee gesleurd door Sandy.
Ze gingen naar buiten en liepen om de hoek. Hier was een steegje tussen 2 gebouwen de het café in.
Hierzo. Ze glimlachte. Ze liepen een eind het steegje in en gingen om nog een hoek.
Ik hou er niet zo van als er zoveel mensen zijn. Zei ze. Ze gaf Jos een zoen.
Nou, was dat alles? vroeg Jos. Sandy gaf hem er nog een, maar deze duurde veel langer. Ze gingen hier nog even mee door. Ik ben de verteller zoals je weet, dus ik pak even Jos zijn pasje af en koop een biertje, want ik heb geen zin om naar dat gedoe te zitten staren. Ik ben tenslotte de verteller en ik doe wat ik wil! Maar genoeg, Jos en Sandy komen het café weer in dus ik doe mijn werk maar weer gewoon. Alsjeblieft Jos, hier is je pasje.
Ja bedankt, maar jij hoort niet voor te komen in het verhaal verteller. Zegt Jos nu tegen mij.
Dat weet ik, maar ik heb sinds het begin al niks meer gedronken, en dat is toch al een hele hoop weken geleden.
Alsjeblieft verteller, ga weer vertellen want anders wordt het verhaal zo lang. Smeekte Sandy me.
Natuurlijk, waar waren we gebleven. Jos en Sandy lopen het café in.
Hé, ik heb mijn pasje ineens terug gekregen terwijl ik hem niet kwijt wat. Zei Jos verbaasd toen ik het pasje daarnet al terug had gegeven.
Ga maar zitten, ik haal je bier wel. Zei Sandy. Ze haalde het bier, en voor haarzelf een cola.
Als ik ze op heb gaan we slapen. Zei Jos.
Goed zo, je leert het al. Zei Sandy opgelucht. Jos had niet veel tijd nodig om alles leeg te drinken, en hij stond nu al bij de uitgang.
Kom op! riep hij ongeduldig.
Ga maar vast! Riep Sandy terug. Jos vertrok al richting het verblijf, niet wetende dat Sandy zijn pasje had gestolen.
Doet u mij maar 10 bier barman! Riep ze enthousiast. Ze zat nog de hele avond aan de bar. Maar ze hoefde zich niet schuldig te voelen. Jos was niet ongerust, want hij was in slaap gevallen op een bankje voor het verblijf.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.