Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » My First Journey. » Sora's belofte tegen Roxas

My First Journey.

25 dec 2009 - 19:24

245

2

200



Sora's belofte tegen Roxas

Sora was al vroeg wakker.
Roxas zat bij het meertje en keek in het water.
"Shinx, Shinx, zei Shinx tegen Eevee.
"ee, eevee, zei Eevee en rende achter Shinx aan.
Roxas snikte en keek in zijn spiegelbeeld en zag Sora achter hem staan.
"waarom heb je dat niet vertelt?, vroeg Roxas met tranen in zijn ogen.
"heb je het gehoord?, vroeg Sora verbijsterd.
"ja natuurlijk, denk je dat ik het niet hoor als je over mama loopt te praten, zei Roxas gefrusteerd.
"Roxas, luister ik heb het tegen Dawn gezegd omdat ik niet wilde dat jij die last op je schouders kreeg, zei Sora en keek in zijn ogen.
"Het is niet eerlijk wat hij me moeder heeft aangedaan, zei Roxas boos en er liepen tranen over zijn wangen.
"Roxas, luister ik beloof je dit als ik hem zie krijgt hij zo een klap te verduren
dat hij niet meer durft om over mama te praten, goed?, vroeg Sora
"natuurlijk, zei Roxas en omhelsde zijn broer.
"het komt goed, zei Sora sussend.
Roxas knikte.
"zeg zullen we de fiets nemen het gaat namelijk sneeuwen dadelijk, zei Dawn.
"maar Ash en Roxas hebben geen fiets, zei Sora.
"ze gaan achterop sukkel, zei Dawn, want mank poot daar kan niet fietsen weet je nog?
"o ja, zei Sora"ik neem mank poot wel.
"hey dat hoorde ik, zei Ash.
toen ze eenmaal op de fietsen zaten reden ze aan een stuk door naar Veilstone City.
maar voor dat Sora en Ash de gym binnen kunnen moeten ze nog even trainen en dan vooral Ash met zijn knie.
Wordt vervolgd......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 29 jan 2010 - 19:23:
Roxas is echt lief!


LadyLondon
LadyLondon zei op 26 dec 2009 - 12:43:
<33