Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Voor eeuwig . [Twilight] [done] » So damn painfull .

Voor eeuwig . [Twilight] [done]

25 dec 2009 - 21:18

333

1

331



So damn painfull .

Voor mijn eerste reactie-fan ;d

''Hello girl'' hoorde ik hem zeggen.


Hij was mooi. Té mooi. Hij bewoog elegant en sierlijk. Zijn stem klonk als muziek in mijn oren. Zijn huid was parelwit, en zijn lippen rood. ''Hello'' zei ik terug. ''Were are you going?'' vroeg hij weer. Zijn ogen waren zwart, pik zwart. Ik probeerde mijn blik van hem los te scheuren, en met moeite keek ik naar mijn versleten All Stars. ''To the supermarket'' gaf ik hem antwoord en ik begon te lopen. ''Waylon, don't play with our food, please'' hoorde ik een andere stem achter me. Hij klonk net zoals de jongen voor me. ''I'm sorry Taylor. But she smells so good. But the weirdest thing is that I can't feel the way she's feeling now...'' zei de jongen, Waylon, tegen de andere. ''I promise, you don't want to know'' zei ik zacht terwijl er een traan over mijn wang gleed. Ik wil weglopen maar in een tel zet de jongen die eerst achter me stond me klem tussen de andere jongen en hem in. ''Oke, nu ben ik bang'' zei ik zacht. Ik zocht naar mijn telefoon, maar merkte dat ik die niet bij me had. Shit! Die lag nog onder mijn kussen. ''You understand that we can't let you go now. You smell to good!'' zei Taylor. Hij pakte mijn haar vast en snoof eraan. Ik rilde. ''Taylor, may I?'' hoorde ik Waylon zeggen. Hij maakte een instemmend geluidje. Mijn haren werden bij mijn nek weggehaalt en voordat ik het wist boorde hij zijn tanden in mijn nek. Het brandde enorm. Ik viel neer, en begon te schreeuwen. Het deed zo'n pijn! Tranen liepen over mijn wangen. ''Het brand! Mijn hoofd. Alsjeblieft. Stop het!'' Ik schreeuwde. Ik hoorde de jongens me uitlachen. ''So, now you know how we feld'' hoorde ik een van de jongens op de achtergrond zeggen. Mijn benen begonnen te tintelen en ik voelde mijn armen niet meer. Het duurde niet lang voordat ik helemaal wegzakte in een diep zwart gat.

Reacties?


Reacties:


Astarte
Astarte zei op 26 dec 2009 - 16:58:
Waarom zit er opeens Engels tussen? Verder is het opzich wel leuk, maar ik zou nog wel wat meer willen lezen voordat ik helemaal kan zeggen dat ik het goed vind :E