Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure » Hoofdstuk 10 Episode 3

Pokémon Battle Realms - Torn Islands Adventure

26 dec 2009 - 0:05

488

0

180



Hoofdstuk 10 Episode 3

Charizard, Charizard, Charizard! Het publiek ging er achter staan. Het lukt Charizard bijna, nog een klein stukje!
Nu! Riep Ryan. Hitmontop kwam op Charizard af gerend. Charizard moest haast maken met op te staan.
Ja gelukt! Riep Jos blij. Maar toen schopte Hitmontop Charizard neer met een Mega Kick.
Neeeee! Riep Jos. Kom terug, je bent geweldig!
Sorry Jos, maar daarvoor staan we hier. Zei Ryan. Het viel Jos op dat hij een goede trainer was, en hij was daarbij ook heel erg sportief.
Klopt, ik kan het je ook niet verbieden. Riep Jos terug. Aipom, jij bent de laatste, kom op!
Aipom hé. Normaal gesproken niet zon slimme keuze, maar ik verwacht dat er iets achter zit. Zei Ryan. Begin dan ook maar.
Dankjewel vriend. Zei Jos. Pak stiekem zand op en sla hem met Focus Slag. Fluisterde Jos in Aipoms oor. Aipom sprong op het veld, pakte stiekem zand op en rende op Hitmontop af. Zijn staart begon te gloeien.
Doe Hi Jump Kick! Riep Ryan. Maar Aipom gooide het zand in de ogen van hem en Hitmontop crashte tegen een rots.
Val aan! Riep Jos. Aipom sloeg op volle kracht Hitmontop de rots in. Hij zat echt vast in de rots.
Aipom doe Brick Break. Riep Jos.
Snelle draai! Riep Ryan. Hitmontop draaide zo hard dat de rots kapot ging, de stukken steen schoten tegen Aipom aan die erg verzwakt was.
Vecht aanvallen doen 2 keer zoveel schade dan normaal. Zei Ryan. Maak het af met Triple Kick! Hitmontop kwam op Aipom af, Aipom lag kansloos in het zand. Hitmontop begon zijn aanval.
Doe iets! Riep Jos wanhopig. Tot zijn verbazing weerde Aipom zijn aanvallen af en sloeg Hitmontop neer.
Hé?! Riep Jos verbaasd, hij snapte niet wat er gebeurde.
Het stadion werd er stil van, de pokémon moesten even op adem komen. Toen riep er iemand iets.
Double Hit! Riep Sandy. Dat is Double Hit Jos!
Double Hit dus. Herhaalde Jos. Is dat niet die aanval waarmee hij kan evolueren?
Hitmontop doe Hi Jump Kick! Riep Ryan snel. Hitmontop sprong in de lucht.
Ho wacht! Riep Jos die schrok van Ryans actie. Euh, Double Hit! Aipom sloeg een paar keer met zijn staart, de inslag van iedere klap leek net op een dubbele inslag. Hitmontop viel uitgeteld in het zand.
Tijd om dit af te maken! Riep Jos. Focus Slag!
Zandstorm! Riep Ryan. Er stak een zandstorm op. Aipoms aanval verdween, want hij was niet langer gefocust. Tot overmaat van ramp was Hitmontop verdwenen.
Euh, zodra je iets hoort, doe Double Hit! Riep Jos die niks beters wist te verzinnen.
Het was angstaanjagend stil, op het suizen van de storm na. Aipom stond midden in het zand, maar was erg bang.
Ryan floot op zijn vingers. Het stadion was stil. Er was een nieuw geluid te horen, een geluid van iets dat voorbij kwam stuiven. Toen volgde een knal, een kreet, en toen niks. De zandstorm trok weg, Hitmontop stond op een rots, aan de voet van de rots lag Aipom, uitgeschakeld.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.