Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk tweeëntwintig.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

26 dec 2009 - 12:38

414

0

142



Hoofdstuk tweeëntwintig.

26 december, deel tweeëntwintig.

'
~O My Gosh...~

'Ashley'POV

"Jaa, en wat is er eigenlijk tussen jullie gebeurt? En vanwaar ken je hem?" dring ik aan. Sterre staart even naar de grond. "Toen hij in het vierde middelbaar zat, ging ik naar het eerste. En we moeste samen een keer nablijven. Zo zijn we aan de praat geraakt.. En van het een komt het ander, weet je wel." Ik knik en kijk haar verwachtingsvol aan. "Maar toen we twee maanden samen waren, zag hij me niet meer staan. Hij flirte er op los en kuste andere meisjes voor mijn neus. Hij vond het zelfs niet erg als zijn vriendje Tom me aantastte!" Er rolt traag een traan over Sterres wang. Snel leg ik mijn arm om haar heen en druk haar tegen me aan. "Is het echt zó erg geweest?" Sterre knikt zachtjes. "Weet je, je mag je niet zo laten doen door die jongen! Ik zal hem eens laten zien wat leuk is. "Maar weet je nog wat het ergste is?" Sterre kijkt me doordringt aan. Traag schud ik mijn hoofd. "Nadat ik hem gedumpt had, kwam hij terug naar me toe en zei hij dat het hem enorm speet en dat hij me terug wilde. Hij zou zelfs zijn leven beteren!" Mijn mond zakt open. "Wat een kloodzak.." mompel ik. "Maar ik had hem afgewezen en dat kon hij niet verkroppen. Sinds toen is hij me beginnen pesten. Hij is me kleintje beginnen noemen omdat ik jonger ben als hem enzo.." Ik zucht luid en draai met mijn ogen. "Typisch, ik had niets anders van hem verwacht! En zijn vrienden? Tom, Bill en Gustav, wat deden zij?" "Tom lachte wel mee, maar Bill en Gustav niet, zij trokken geen partij en besteede ook geen aandacht aan mij en Georg zo lang hij zo deed." Ik glimlach. "Ik wist wel dat Bill een schatje was." Sterre lacht en haar gezicht fleurt alweer een beetje op. "Maar nu over jou! Ik wil ook iets over jou horen!" begint Sterre een ander onderwerp. Ik vertel haar het hele verhaal van mij en Alex, hoe mijn moeder me mee naar Duitsland heeft gesleept en hoe ik nu opgescheept zit met Georg. Met open mond luisterd Sterre naar mijn verhaal en onderbreekt me niet één keer. Als ik klaar ben zucht ze :" Wow, en dan vond ik dat ik een groot probleem had.." Ik grijns. "We hebben í¡llebij een groot probleem en voor de helft draait het om één dezelfde jongen..."



'Wat een verhaal zeg...'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.