Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Afstammeling » Engel?

Afstammeling

2 jan 2010 - 13:15

226

3

195



Engel?

-

Knipperend deed ik mijn ogen open, en zag een vrouw voor me.
'Hallo?' vroeg ze,'Is daar iemand?' Ze zag blijkbaar niet dat ik mijn ogen open had, want ze gaf me een tik in mijn gezicht. Snel als ik was, pakte ik haar hand vast, en drukte die tegen de grond.
Ik ging rechtop zitten en zag dat de vrouw me aankeek.
'Wil je me loslaten?'vroeg ze. Ik liet los, en wist het zeker; ik was in de hemel. Of de hel. Maar dan was dit een verdwaalde engel. Mmm.. Verdwaalde engelen... Ik werd gek. Of ik was het al... Logica..
Alice, dacht ik, rustig aan. Denk na. Wie was deze engel, en waar was ik?
Ik ging recht op zitten, en keek om me heen. Naast me lag Rose, die nog wel bewusteloos was. Over haar heen was een man gebogen.
'Is die van jou al wakker Will?'vroeg de engel.
'Nee, ze wil niet.' was het antwoord. Ik sprong op,en liep naar Rose toe.
'Let op.'zei ik, en boog me naar haar oor.
'Rose,'fluisterde ik. 'Lasange!' Ze vloog meteen overeind, en kwam met haar hoofd tegen het hoofd van die Will aan.
'Auw.'
'Joh,'zei Rose. 'Zullen we gaan?' vroeg ze aan mij. Ik knikte, en we liepen naar de zeikant, maar daar konden we dus niet verder; er kolkte water onder de bodem. Een schip.


Reacties:


Andrea
Andrea zei op 1 okt 2013 - 19:26:
Dat van die lasagne is echt geniaal


Rebella
Rebella zei op 27 jan 2012 - 16:18:
o o Water, Will, Engel... leuker kan het niet!


LadyLondon
LadyLondon zei op 2 jan 2010 - 20:45:
n.n