Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Justin Bieber] Justin! » hoofdstuk 24

Justin Bieber] Justin!

28 dec 2009 - 19:59

404

0

137



hoofdstuk 24

We rijden Embleadstreet in, en stoppen voor mijn huis. We stapte uit de auto, de gereserveerde auto stopte achter onze auto. Justin en Emiel hielpen mijn moeder en nog een paar andere mensen, om die spullen naar boven te brengen. Ik en Gabriellí¡ liepen meteen naar boven, het verf was gelukkig niet nat meer. ‘’Het is droog!’’ zei ik vrolijk. ‘’Ik wil jou kamer eens zien!’’ riep ik naar Gabriellí¡. ‘’Hmm, Oké! Justin en Emiel zijn toch druk bezig’’ ze keek naar Justin en Emiel die druk bezig waren om het spullen uit te halen. ‘’Ik wil wel de kamer van Emiel zien’’ zei ik blozend. ‘’haha, je vind hem wel leuk hé?’’ zei ze lachend. Ik beantwoorde haar vraag met een glimlach. ‘’Mam, ik ga even naar het huis van Gabriellí¡’’ ik stak mijn hoofd om de deur. Ze maakte een oké-gebaar. We liepen met veel geluid naar beneden. ‘’Was jij ooit verliefd op Justin?’’ vroeg ik opeens aan Gabriellí¡. Ze dacht even na, en zei toen: ‘’eh, ja ik was een tijdje op hem, maar dat veranderde snel hoor’’ zei ze blozend. ‘’Jaja’’ zei ik plagend. We liepen naar haar huis, ondertussen zaten we druk te praten over jongens. Hun huis was geweldig, het was niet druk, maar ook niet te simpel. ‘’Wauw, ik hou van jullie huis’’ zei ik, terwijl ik om me heen keek. ‘’Dank je’’ ze stuurde me een warme glimlach toe. ‘’Mam, dit is Tess!’’ zei ze blij. ‘’Oh, hoi Tess!’’ de moeder van Gabriellí¡ schudde mijn hand. ‘’Hai’’ zei ik verlegen. ‘’We gaan naar boven’’ zei Gabriellí¡ duidelijk, ze trok aan mijn arm. We liepen naar boven, we kwamen terecht in grote hal. ‘’Zie je die derde deur? Daarachter is mijn kamer’’ zei Gabriellí¡ enthousiast. Ze opende de deur, en trok me enthousiast naar binnen. ‘’Wauw!’’ riep ik. Ze had een witte kamer, 1 kant was donkerroze. ‘’ Je kamer is echt.. mooi!’’ zeg ik. ‘’Vind ik ook’’ zei Gabriellí¡ met een glimlach. ‘’Mag ik nu de kamer van Emiel zien?’’ vroeg ik verlegen. ‘’Haha ja hoor’’. We liepen naar de tweede deur. ‘’En hier is de kamer van Emiel’’ ze opende de deur. We stapte een kamer binnen, het was nogal.. zwart en wit, maar het is wel een mooie kamer. Net als mij, heeft Emiel ook balken, hij heeft die balken zwart geverfd en de rest wit gelaten, ook heeft hij zwarte tapijt,gordijnen en zwarte spulletjes.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.