Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » alweer word me zus voorgetrokken

I am lost frome me life!

30 sep 2008 - 15:25

344

1

212



alweer word me zus voorgetrokken

En nu naar boven! Dat hoorde ik mn moeder nog tegen me schreeuwen voor ik de deur uitliep. Waarom mocht Tessa altijd alles?? Ze had net een nieuwe scooter gekregen omdat de oude er niet mee mooi uitzag volgens haar. En ik?? Ik kreeg niet eens een scooter van mn ouders. Ze gaven haar alles.. en mij?? Het begon te regenen.. maar dat boeide me niet. Ik liep naar het park. Ff weg van mn ouders. Ik ging op ene bankje bij het water zitten… het begon nog harder te regenen.. ik keken ara het water.. en zag een eend met zn kop in het water.. zoeken naar eten. Waarom vonden mijn ouders mij niet lief?? Jah misschien vonden ze dat. Maar ze lieten er niet veel van merken.. ik had geen vrienden… jah eerst had ik ze wel.. maar ze hadden me bedrogen.. en toen moest ik ze niet meer.



Het begon nog harder te regenen. Ik was nu ondertussen helemaal nat. Ik moet maar is teruggaan. Ik stond op..en liep terug naar huis. Thuis aangekomen.. deed ik de sleutel in het slot en draaide m om… Ik ben thuis!! Riep ik… ik hoorde voetstappen.. en waar ben jij heengeweest?? Zij mn vader.. ik was buiten.. jah dat hebben we gezien je bent helemaal doorweekt.. ga maar naar boven… ik liep naar boven.. ze waren blijkbaar niet eens bezorgd om me… ik liep veder naar boven naar de badkamer.. daar kleede ik me om en stapte in de douche.. na er tien minuten onder te hebben gestaan.. droogde ik me weer af en kleede ik me weer aan.. ‘we gaan eten!!!’ werd er door me moeder naar boven geroepen.. ik liep naar beneden.. wat eten we?? Vroeg Tessa.. lasagna zij mn vader… ik ging aan tafel zitten.. en ff later begonnen we te eten. Tessa: pap?? Jah lieverd… mag ik naar die *naam* disco?? Jah tuurlijk leiferd… zij mn vader… en ik mocht vorige week niet!!! Zij ik… jah maar toen.. dta was anders.. antwoorden mn vader terug… ik: dat is helemaal niet anders!!!


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 30 sep 2008 - 21:33:
OMG
I ken da probleem mijn broer mag alles en ik niks
Mooi Geschreve^^
ik ga volgnde leze^^
x33