Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » i Scream for Love but nobody hears it. » Two

i Scream for Love but nobody hears it.

27 dec 2009 - 21:29

464

0

177



Two

Het was al avond en ik had bij Lisa gegeten. 'Morge school, baah' zeg ik en doe alsof ik dood val. 'Zo erg is school toch niet.' 'Voor jou niet nee, jij bent fucking populair op jou school.' Lisa krijgt een lach op haar gezicht. ' Gaan we een stukje wandelen in het bos?' vraagt ze met een grijns. 'euhm nu nog? het is al zo laat enzo' 'Ahw is Taylor bang hoe schattig' zegt ze uitdagend. 'Ik ben niet bang' 'Mooi, dan vertrekke we nu!' lacht ze. We zijn bij het park aangekomen, en wandelen naast een rivier. Ik kijk in het water en zie mijn weerspiegeling. ik zucht en wil terug naar Lisa gaan, maar waar is Lisa? Ze is weg. 'oh fijn, Lisa kom terug ik weet dat je hier ergens bent' zeg ik rustig. ik zie haar nergens en ik hoor niks. 'LISA' roep ik door heel het park maar ik krijg geen antwoord terug. nu word ik toch wel wat ongerust, zomaar weggaan is niets voor Lisa. Ze zou me niet zomaar achterlaten, in een bos, in het donker, helemaal alleen. Ik krijg een koude rilling. Er zal toch niets met haar gebeurt zijn dat vergeef ik mezelf nooit! Ik hoor gekraakt, het gekraak van een takje dat in twee breekt. 'Lisa?' ik stap langzaam naar de plek waar ik het geluid hoorde. Er is niemand. Fijn Taylor nu verbeeld ik me ookal dingen. Ik wil naar huis naar mijn lekker warme bed, maar ik kan niet weg zonder dat ik Lisa heb gevonden. ik kijk nog eens rond en zie voetsporen. Ze zijn niet van Lisa zei heeft veel kleinere voeten. ik volg het spoor maar het stop bij een rivier. 'Zou ze..' Nee niet aan denken. Ze loopt hier vast gewoon ergens rond. Aan de overkant van de rivier zie ik een verlaten huis. ik wil er heen maar hoe? ik kan toch niet in die rivier springen en naar de overkant zwemmen. Er liggen allemaal dode bommen, dan maar een boom over de rivier leggen. ik loop over de boom heen en ga naar het huis. ik sta voor de deur en hoor een gil. Zou ik naar binnen gaan? Wie weet wie zit daarbinnen. of misschien zit Lisa daar wel. niet nadenken gewoon doen! ik open de deur en zie Lisa zitten vastgebonden op een stoel met plakband op haar mond in een lege kamer. ik loop naar haar toe en trek de plakband van haar gezicht. ' Wat denk je dat je gaat doen?' hoor ik een stem zeggen. ik kijk rond maar ik zie niemand. ik probeer Lisa zo snel mogelijk los te maken. ik krijg een slag tegen men hoofd en val op de grond. Alles wordt zwart en ik val in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.