Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » i Scream for Love but nobody hears it. » Three

i Scream for Love but nobody hears it.

27 dec 2009 - 21:30

501

0

200



Three

Ik probeer recht te komen maar de pijn in men hoofd is te erg. ik voel dat ik op een bed lig, het is hard en koud. ik wil me herinnere wat er is gebeurt, maar het enige dat ik nog weet is dat ik met Lisa ben gaan wandelen. Waar is Lisa! ik probeer met al men kracht recht te gaan zitten op het bed. ik zie niemand, ik ben hier alleen. Er staat een bed en een klein kastje. ik ga langzaam naar het kastje en open de lade, er zit een briefje in. - Zo Taylor je bent dus wakker, ik zou maar niks probere of je vriendinnetje gaat eraan. ik zei dat ik wraak ging nemen en nu doe ik het. je zult dit nooit van je leven meer vergeten! - Oh fuck ik heb Quinten in zen maag geklopt nadat hij zei dat Lisa een slet was, en toen zei hij dat hij wraak ging nemen. Nu is Lisa er ook bij betroken. Waarom hebbe ze gewoon niet mij alleen meegenomen? Waarschijnlijk omdat ik zoveel om Lisa geef, en ze weten dat als ze haar pijn doen dat het mij pijn doet. 'ik haat ze de klootzakken!' 'Heb je het over mij Taylortje?' hoor ik een stem achter mij zeggen. ik draai me om en daar staat hij dan, de klootzak, Quinten. 'Wat wil je van me?' 'Wat ik wil? ik wil men eer terug. Doordat jij me hebt geslagen lacht iedereen me uit, en dat alleen omdat ik geslagen ben door een wijf' 'Kijk in de spiegel dan zie je wat een echt zielig wijf is' 'Over wijfies gesproken die Lisa van je doet het echt goed' zegt hij en lacht gemeen. 'Wat..' 'Ja je hoort me goed' is Lisa dan echt een slet? of zou Quinten haar misbruikt hebben, als hij haar verkracht heeft maak ik hem af, dan laat ik hem sterven van de pijn! Hij komt dichter naar mij en als hij voor me staat geeft hij me een klop tegen mijn gezicht. Mijn mond bloed, heel hard. Hij loopt weg en lacht gemeen. Ik laat me op de grond vallen. 'Klootzak...' ik proef het bloed in men mond, het is warm en het geeft een vertrouwt gevoel, maar het doet ook vreselijk pijn. De deur gaat terug open en Lisa komt de kamer ingevlogen. ik spring recht en loop naar haar toe. Haar ogen zien helemaal rood van het wennen. ik omhels haar. 'Lisa, wat is er gebeurt?' 'Die...die gast hij' ze zakte in. ik hield haar stevig vast, haar hoofd lach op mijn schouder en ik leunde met mijn hoofd tege het hare. 'Het spijt me' 'Taylor, jij kunt er niks aan doen.' 'ik had gewoon moeten zwijgen dan hadden ze je niks aangedaan! het is allemaal mijn schuld.' 'Zeg dat niet, jij kunt er helemaal niks aan doen.' Ze kijkt recht in mijn ogen en ik in de hare. Haar hoofd komt dichter bij, en plots stonden onze lippen op elkaar.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.