Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » i Scream for Love but nobody hears it. » Four

i Scream for Love but nobody hears it.

27 dec 2009 - 21:30

497

0

166



Four

Onze lippen gaan van elkaar, en ik kijk naar der. Haar betraande ogen veranderen in blije, glinsterende ogen. Oké eigenlijk vond ik het ook best leuk. Nee ik mag zo niet denken ze is men beste vriendin, ik wil haar niet kwijt. Maar dat gevoel dat ik kreeg toen we kusten. Ze is wel schattig en mooi, eigenlijk diep vanbinnen verlang ik naar haar. Al heel lang, al van de dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Ze is echt speciaal voor mij. Maar ik dacht dat het gewoon vriendschap was dat ik voelde, of was ik verkeerd? Lisa begint te blozen en wil iets zeggen. Maar ik druk mijn lippen weer op die van haar. Hier kan ik zo van genieten. Nu weet ik het zeker! ik hou van der. En meer dan gewone vriendschap. ik haal mijn lippen van de hare. ik schiet in de lach. 'Wat lach je nou kus ik dan zo slecht' vraagt ze nepbeledigt. 'Ja eigenlijk wel ja' zeg ik speels en steek men tong uit. 'ik zal je is laten zien wat goed kussen is' Ze komt op me liggen en kust me teder. ik hoor gekuch, en ga direct rechtop zitten. Tuurlijk, hij moest het weer verpesten. Net zoals hij al 13 jaar heel men leven verpest. het was nu juist zo leuk. Voor het eerst in men leven voelde ik me echt goed en zelfverzekerd. 'Waren de tortelduifjes druk bezig?' vraagt hij gemeen. 'Ja eigenlijk wel' zegt Lisa gemeen terug en geeft me een kus. Dat gevoel, het voelt zo zalig, zo vertrouwt & zo veilig. ik wou dat ik het altijd kon voelen. Quinten gaat naar Lisa toe. Oké nu raak ik in paniek, hij gaat haar iets aandoen. En dat wil ik niet, en nu zeker niet meer na die kus. Quinten pakt Lisa bij haar armen. ik loop naar hem toe duw hem van Lisa af en geef hem een schot in zijn maag. Hij valt op de grond en kreunt van de pijn. God dat voelde goed. ik krijg een gemene lach op mijn gezicht. ik pak hem bij zen keel, en nijp hem toe zodat hij geen adem meer krijgt. 'Wat dacht je dat je ging doen' zeg ik blij. 'Nhh..ik..s' 'Dacht ik al' zeg ik nonchalant. ik pak Lisa's hand en loop naar de deur, we lopen de kamer uit. 'Waar is die verfuckte uitgang nu toch!' 'Taylor rustig blijven.' 'ik wil hier weg, en zo snel mogelijk!' 'Dat wil ik ook, maar je zo opwinden maakt niks uit' 'Je hebt gelijk' 'Weet ik' zegt ze met een betweterige lach. 'Daar!' roep ik blij. Een deur die met een spleet staat en er komt licht uit. We lopen er naartoe en ja hoor we zijn terug in het bos. 'Eindelijk...' zegt Lisa. 'Het is al ochtend, we zijn de hele nacht in dat huis geweest, Simone en Gordon gaan niet blij zijn' zeg ik met wat paniek in men stem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.