Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » i Scream for Love but nobody hears it. » Five

i Scream for Love but nobody hears it.

27 dec 2009 - 21:30

513

0

151



Five

We zijn buiten, we zijn vrij! We rennen het bos uit en gaan naar Lisa's huis. Als we daar zijn laten we ons in der zetel vallen. 'God, ik ben moe' zeg ik en gaap. 'Ga dan slapen' 'ik kan nu niet naar huis Simone en Gordon vermoorde me dan!' 'Je kan in mijn bed slapen' zegt ze lief. 'Euhm oké dan' 'Kom maar mee naar boven' ik volg Lisa de trap op. Ze opent de kamerdeur en ik stap binnen. ik doe men tshirt en broek uit en wil in bed stappen, tot ik door heb dat Lisa de hele tijd zat te kijken. ik stap in bed en dek me onder. ik doe men ogen dicht en hoor voetstappen mijn kant opkomen. maar ik blijf doodstil liggen. ik hoor wat gerommel. ik voel dat er langs de andere kant van het bed iemand in komt liggen. ik draai me om en kijk recht in Lisa's ogen. ik had niet verwacht dat ze zo dicht lag, onze hoofden zijn nu nog maar 3 centimeter van elkaar. Ze laat haar arm op mijn heup rusten en legt haar hoofd op mijn borst. ik sluit mijn ogen en streel haar arm. Ze geeft een kusje in mijn nek en valt dan in slaap. Dus besluit ik ook maar om te gaan slapen. - ik word wakker en zie dat Lisa helemaal op mij ligt. ik kijk naar haar gezicht en volg elke kleine beweging dat ze doet. Wat is ze toch mooi. Haar ogen gaan langzaam open en ze kijkt me aan. 'En heb je goed geslapen?' vraagt ze zacht. 'Met jou boven op me? ofcourse dat ik dan goed slaap' zeg ik met een lief stemmetje. 'Gaan we naar beneden ik heb honger?' vraagt ze. 'Oké dan' We staan op, alletwee alleen in ons ondergoed. We gaan naar beneden, ik ga op een stoel zitten. Lisa zet vanalles op tafel. ik neem een sandwich en appelsiensap. Als ik en Lisa gedaan hebben met eten ruimen we alles af. ik leun tegen het aanrecht. Lisa komt voor me staan en kust me. ik hoor iets aan de deur en wil er naar kijken, maar Lisa duwt men gezicht terug tege het hare. 'Lisa?!' we stoppen met kussen en kijken naar de kant waar de stem vandaan komt. Oh shit Lisa's moeder. 'Mam, euhm... het is niet wat je denkt.' ik zie angst in Lisa's ogen. ik bedenk me zo net dat ik hier in men boxer sta voor een oud vrouwtje dat ik niet ken. oke oud vrouwdje zo oud is ze nu ook weer niet, maar toch. ' Ga men kleren aandoen' fluister ik naar in Lisa's oor en loop naar boven. Als ik haar kamer ben zoek ik men kleren. 'Waar ligge die dinge toch als je ze nodig hebt' zucht ik. was het niet gemeen om Lisa nu achter te laten? achja. ik heb men kleren gevonden en ga terug naar beneden. Lisa en der moeder zitten in de zetel, ik sta in de deur opening, maar dat merke ze blijkbaar niet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.