Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » i Scream for Love but nobody hears it. » Seven

i Scream for Love but nobody hears it.

27 dec 2009 - 21:32

417

0

221



Seven

ik ben bang, heel bang. maar dat mag ik niet late merken! ik doe alsof ik ze niet hoor en blijf onbewegelijk zitten. ik hoor ze dichter bij komen. ik wordt naar achter getrokken en lig nu op de grond. Moet ik ze nu nog altijd negeren? of gewoon zo hard ik kan wegrennen? Als ik ze negeer kom ik hier niet levend weg, en als ik weg ren blijve ze me men hele leve pesten! Als ik nu gewoon terug vecht? en win. zoude ze dan ophouden met pesten? of zou het dan alleen maar erger worden? ik ga gewoon rechtstaan en geef hem een slag in zen gezicht! Taylor je weet best dat je dat niet zou durven. Maar ik wil het! zonder na te denke sta ik recht en geef de jongen die voor me sta een slag in zen gezicht. zo te zien zag hij die niet aankomen. ik eigenlijk ook niet, maar ik heb het gedaan! het voelde zo goed. zo mag ik niet gaan denken! het was alleen maar om me te beschermen. ik zie de jongen kwaad worden en hij maakt van zijn hand een vuist. hij wil me slaan maar ik ontwijk zijn slag en klop hem in zijn maag. hij zakt in elkaar en ligt verslagen op de grond. zijn vrienden kijken me verbaast aan, er komen twee op me af. Oke tege één kan ik winnen maar tege twee niet, dus er zit nog maar één ding op, rennen! ik ren zo snel ik kan naar Lisa's huis. Ze blijven me maar achtervolgen! Maar ik zie Lisa's huis al. ik bel maar Lisa doet niet open. Shit! Lisa doe nu die kutdeur toch open! ik druk nog is op de bel en haar vader staat kwaad voor de deur. 'Euhm sorry maar het is dringend!' ik loop naar binnen en doe de deur toe terwijl Lisa's vader me onbegrijpelijk aankijkt. ik loop de trap op en ga naar Lisa's kamer. als ik de deur open doe zie ik Lisa slapen. Wat is ze toch schattig denk ik in mezelf. ik ga naast haar op bed liggen en neem haar in men armen. ik kijk nog is in haar lief gezichtje en val dan in slaap met Lisa in mijn armen. 'Taylor? Wat doe jij hier?' hoor ik haar moe zeggen. 'ik ben thuis weggelopen en ik wist niet naar wie ik anders moest.' Lisa knuffelt me en gaat tege me aanliggen. 'Blijf hier maar zolang je wilt.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.