Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » My First Journey. » Entering the Wallace cup.

My First Journey.

28 dec 2009 - 19:13

536

3

237



Entering the Wallace cup.

Sora en zijn vrienden kwamen langs Valor lakefront.
"waar zijn we?, vroeg Dawn.
"Lake Valor oftewel Valor LakeFront, antwoordde Sora.
"Dawn, kijk er wordt hier een wedstrijd gehouden, zei Roxas.
"dat komt mooi uit kan ik Pachirisu gebruiken, zei Dawn vol zelfvertrouwen.
"en jij? vroeg Sora aan Roxas.
"Shinx wil ik nog niet inzetten dus wordt het Eevee, zei Roxas nadenkend.
"of wat dacht je van Totodile, zei Sora.
"nee, die heb ik expres achtergelaten omdat Eevee gek werdt van hem, zei Roxas.
"oke, of Growlithe, stelde Sora voor.
"of je kan gewoon ja kop houden en me na laten denken, zei Roxas bits.
"oke, zei Sora.
"Sora, weet jij hoelang die wedstrijd duurt? vroeg Dawn.
"ik ben geen Co-ordinator, zei Sora en zag een meisje lopen met donkerrood haar die hij herkende.
"Kairi!, riep Sora naar het meisje.
Kairi draaide zich om en keek recht in zijn ogen.
"hey, heb je de trainer school afgemaakt,? vroeg Kairi.
"al vanaf mijn tiende, antwoordde Sora.
"oke, ik ben pas begonnen met mijn reis, zei Kairi en liet haar Pachirisu zien.
"ik heb al drie Badges, zei Sora en liet zijn badges zien.
"jij hebt hardt getraind, zei Kairi.
Sora werdt vuurrood en Kairi giechelde een beetje.
"Hey, zei Dawn.
"Dawn ik wist wel dat je hier ergens zou zijn, zei Kairi en de twee meiden omhelsde mekaar.
"weet ik, ik doe mee aan de Wallace cup samen met zijn kleine broertje Roxas, zei Dawn.
"is Roxas hier ook, vroeg Kairi verbluft.
"ja, onze moeder is een paar weken geleden dood gegaan dus ging hij met mij mee op reis en sinsdien doet hij mee aan pokemon wedstrijden, zei Sora.
"wat erg, ik heb dan wel geen vader meer maar het is nog erger als je allebei je ouders niet meer hebt, zei Kairi
"nou ik heb wel een vader maar het is te moeilijk om uit te leggen, zei Sora neerslachtig.
"nou sterkte met je reis ik ga verder naar Veilstone, zei Kairi en zwaaide hem uit.
"zijn jullie in geschreven?, vroeg Sora aan Dawn.
Dawn knikte en ze liepen naar het Center.
Sora liep gelijk door naar de kamer van Celebi en Blaze.
en bekeek een poster met het woord "Contest"op een poster.
"zet er een nog "t" bij dan heb je kont-test, zei Sora grijnzend tegen Sparky.
Sora en Sparky brulde van het lachen.
"wat valt er te lachen?, vroeg Dawn.
"niks, zei Sora nagrinnikend.
Dawn keek hem aan met een blik die uitstraalde,-gaat-het-voor-rest-wel-goed-met-je?
"ik moet ophouden met stomme woordgrappen, zei Sora en schoot weer in de lach.
"monferno, zei Blaze en ging recht overeind zitten.
"hey, gaat het weer wat beter met je, vroeg Sora serieus.
Blaze knikte en omhelsde Sora stevig.
Celebi werdt langzaam ook wakker.
"celebi, zei Celebi zacht.
"hey, alles is goed met je, zei Sora opgelucht.
"bi, zei Celebi probeerde overeind te zitten.
"kom je moet wat eten je hebt twee dagen geslapen, zei Sora en pakte blikje pokevoer en prakte het fijn met een beetje melk.
"kijk is, zei Sora en begon Celebi langzaam te eten en viel daarna inslaap.
Sora glimlachte en ging naar hun kamer.
en deed deur open en zag dat Dawn en Roxas lagen te slapen naast elkaar.
Sora zuchtte en deed het raam open en keek naar de ondergaande zon met Sparky op zijn hoofd.
morgen was de tweede wedstrijd Roxas en Dawn hij was erg trots op zijn kleine broertje.
"mam, ik hoop dat je morgen ook kijkt vanaf boven, zei Sora tegen de lucht
Wordt vervolgdt..........


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 29 jan 2010 - 19:42:
"mam, ik hoop dat je morgen ook kijkt vanaf boven, zei Sora tegen de lucht
zo mooi!


Soragek
Soragek zei op 28 dec 2009 - 20:07:
dat woordt zit al de hele week in mijn hoofd kon het niet latenXD


LadyLondon
LadyLondon zei op 28 dec 2009 - 20:05:
:3
konttest.......
<33