Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » De zoen van zonsondergang -one shot- » __

De zoen van zonsondergang -one shot-

28 dec 2009 - 21:34

880

4

350



__

Langzaam haalde hij een haarlok uit haar ogen. Hij keek in haar ogen. Ze hadden een soort van glinstering die enkel zij kon hebben. Ze gaven hem een gevoel die enkel hij kon voelen. Een speciaal gevoel ging nu door zijn lichaam. Het tintelde. Hij kreeg er kriebels van in zijn buik en zijn hart ging sneller slaan. Hij liet zijn handen rond haar middel glijden. Zij deed het zelfde, rond zijn middel. Als zij in zijn ogen keek voelde ze iets speciaals. Een tintelend gevoel dat ze nooit meer wilde missen. Nu legde ze haar handen op zijn schouders. Ze nam een dreadlocks tussen haar vingers en speelde er mee. Ze vond dat die zo leuk aanvoelde. Hij trok haar dichter bij hem. Een klein kusje plantte hij in haar nek. Het kietelde want ze trok haar hals in. Zij legde haar andere hand op zijn borstkas. Ze liet het meegaan met zijn hartslag. Met haar wijsvinger maakte ze een hartje op de plek waar zijn hart zit. Hij liet zijn handen over haar rug strelen. Het bracht haar tot rust. Ookal was ze erg kalm. Weer zette hij een kusje in haar hals. Ze hield ervan als hij dat deed. En dat wist hij. Want hij bleef het opnieuw doen. Hij genoot er van om haar te zien lachen. Tom liet zijn handen op haar kaaklijn komen. Zijn handen waren licht ruw van het gitaar spelen. Hij liet haar dichter bij zich aan komen. Hij streelde zachtjes door haar bruine haren. Ze waaide in de wind. Zij wilde iets zeggen maar hij legde een vinger op haar zachte lippen. Hij liet een ssst geluid ontsnappen. Haar mondhoeken gingen omhoog en er volgde een lik op zijn vinger. Ook zijn mondhoeken gingen omhoog. Hij nam haar nu helemaal tegen zich aan. Hij hield 1 hand op haar achterhoofd en 1 om haar middel. Zij liet haar armen rond zijn middel. “Hier zijn vanavond geen woorden voor nodig” zei hij zacht. Zijn stem leek als een nachtegaal in de ochtend. Zo zuiver en mooi. Zij sloot haar ogen en liet zich meedrijven met het geluid van de golven van de zee. Ze klonken als muziek in haar oren. Hij haalde haar uit haar droom door haar op te nemen. Zij sloeg haar armen rond zijn hals. Hij droeg haar naar het zand. Net voor de waterlijn liet hij haar weer staan. Het water reikte net haar voeten niet. Hij zelf ging in het natte zand staan. Hij nam haar hand en maakte een gebaar om mee te komen. Ze gingen tot hun enkels in het water. Het water was koud. Hand in hand liepen ze door het water. Hij nam haar wat dichter bij zich. Ze bleven na een tijdje staan. Ze stonden tegenover elkaar. Zijn hand legde hij op haar wang. Langzaam maar zeker liet hij zijn lippen die van haar raken. Het was alsof er vuurwerk was. Hij wilde het gevoel dat hij nu had nooit meer kwijtraken. Zij wilde zijn lippen weer proeven toen hij de zoen afsloot. Zij legde haar hand op zijn wang. Ze ging een beetje op en neer met haar duim. Hij glimlachte. Zij glimlachte. Weer volgde een tedere zoen. Hun neuzen raakte elkaar en gingen tegen elkaar aan. Iets waar ze om moesten lachen. Gewoon omdat ze het leuk vonden. Hun vingers lieten zich verstrengelen. En hun lippen vonden elkaar weer. Toen hun lippen loslieten gingen ze weer een stukje verder lopen. Dicht bij elkaar. “Soms hebben handelingen geen uitleg nodig” zei hij zachtjes en gaf een kusje in haar nek. “Ik hou van jou” zei zij. Ze gleed met haar vingers over zijn nek. Hij legde zijn vinger op haar lippen. “Spaar je lippen” zei hij zachtjes. Haar mondhoeken gingen ophoog. Ze knikte zachtjes. Hij trok haar tegen zich aan. “Mag ik deze dans van je?” vroeg hij. Zij knikte. Daar stonden ze dan. Dansend in de ondergaande zon. Het water rond hun spetterde omhoog. Het kon hen niets schelen. Het was alsof alles rondom hen verdween net zoals de zon verdween achter de horizon. Ze zagen en hoorde enkel nog elkaar. Hij liet hun dans afsluiten door haar een pirouette te laten draaien. Ze glimlachte breed. “En ik vind dat je prachtig danst” zei hij. “En jij moet ook je lippen sparen dan” zei ze met een grijns. Ze drukte een kusje op zijn lippen. “Oké, mijn liefste” zei hij. Hij glimlachte en liet zijn lippen erna weer raken met die van haar. Nu liet zij hem een pirouette draaien. Ze moest lachen toen hij bijna viel. Ze huppelde een stukje verder. Het water spatte alle kanten op. Hij liep haar achterna. Hij was groter en breder dus kon hij haar snel inhalen. Hij nam haar op en liet haar een rondje draaien. “Jij bent alles wat ik wil” zei hij in haar oor. “Ik hou van zo veel van jou” zei ze. Ze liet haar lippen raken met die van hem. Ze wenste dat de zoen eeuwig zou duren. “Ik hou verdomd veel van je Tosca” bracht hij uit. “Jij bent meer dan geweldig Tom” zei zij voor hun lippen elkaar weer vonden.

Liefde is…

Elkaar een zoen geven bij zonsondergang.





Opgedragen aan Tosca.
Een persoon die méér
dan alles voor me is<33


Reacties:


YarahartBill
YarahartBill zei op 10 april 2010 - 0:42:
Kippevel.

WAUW

HEEEEEL MOOI!

xxx.

Liefde is…

Elkaar een zoen geven bij zonsondergang.


Dat is zo sexy!


xEmma
xEmma zei op 31 dec 2009 - 14:58:
Wauw, mooi geschreven!
x Emma


VampireFangs zei op 28 dec 2009 - 23:06:
Hoe damn cute X3
Hhehehe, mag ik deze ook uitprinten?X3
<3


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 28 dec 2009 - 21:41:
AWHAWHAWH zo cute <3
ZÓ lief <3
Ik hou van jou <3
Dit was echt heel mooi geschreven<3