Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokemon: New Legend » Episode 37: Total Drama Nidoran

Pokemon: New Legend

28 dec 2009 - 22:11

1026

0

260



Episode 37: Total Drama Nidoran

Andrew en Brenna waren op weg naar Saffron City, de plek waar ze Steve weerzien. Ondanks dat het die ochtend heeft geregend, was het nu mooi weer. Bulbasaur was in een vrolijke bui en ook Andre en Brenna genoten van het weer. Opeens werd Brennas aandacht getrokken door iets anders. Een paars schepseltje met een hoorn op zijn hoofd zat op zijn grootste gemak gras te eten.
Het is een Nidoran zei Brenna en ze haalde haar Pokédex erbij
Nidoran, de gifpunt-Pokémon. De mannelijke vorm heeft extra spieren ontwikkeld onder zijn oren, zodat hij zijn oren vrij kan bewegen. Op deze manier ontsnapt er geen geluid aan zijn gevoelige gehoor
Hij is zo lief! riep Brenna en haar ogen glinsterden helemaal. Ik ga hem vangen. Ze gooide haar tas aan de kant. Squirtle, ik kies jou!
Squirtle kwam uit de Poké Ball en hield een strijdlustige houding aan.
Squirtle,Water Gun! zei Brenna en Squirtle spoot een straal water op zijn tegenstander. De Nidoran werd vol geraakt. Nidoran herstelde zich en vuurde gifangels.
Dat is Poison Sting, cool! zei Brenna. Squirtle, Withdraw!
Squirtle trok zich terug in zijn schild en de Poison Sting ketste af.
Nu! Rapid Spin! zei Brenna en Squirtle begon te draaien en stootte zo hard mogelijk tegen Nidoran aan. Nidoran was nu wel erg verzwakt.
OK, Poké Ball, nu! zei Brenna en ze gooide een lege Poké Ball. De Poké Ball nam de Nidoran op en sloot zich. De Poké Ball wiebelde wat, terwijl het lampje knipperde. Na vijf seconden gaf Nidoran de strijd op en liet zich vangen.
OK, ik heb een Nidoran! riep Brenna vol vreugde.
Gefeliciteerd. Ik geloof dat we wel een pauze hebben verdiend, zei Andrew en hij liet al zijn Pokémon uit zijn Poké Ball. Ook Brenna deed dat. De Pokémon moesten even wennen aan het nieuwe gezicht in hun midden.
Zeg maar hallo tegen onze nieuwe vriend, zei Brenna. Dit is Nidoran.
De meeste Pokémon zeiden inderdaad wat vriendelijks tegen Nidoran. Vooral Brennas Pokémon waren erg blij met de nieuwkomer.
Charmeleon snoof. Al die drukte om zon kleine mormel. Eigenlijk was hij het wel zat om altijd omringt te zijn door de kleine Pokémon. Charmeleon liep weg. Gewoon een wandelingetje.

Het was een uur later en Andrew en Brenna besloten dat de pauze wel lang genoeg heeft geduurd.
Zo jongens, tijd om terug te gaan in jullie Poké Ball, zei Andrew en hij keek rond. Wacht eens even, er zijn er maar acht Pokémon. Charmeleon is weg. Heeft een van jullie Charmeleon gezien? vroeg Andrew aan de Pokémon. Maar alle Pokémon ontkenden dat.
Hmmm bromde Andrew. Laten we hem zoeken, Pidgeotto, jij zoekt uit de lucht en Mankey, jij helpt ons bij het zoeken.
Butterfree, jij helpt Pidgeotto, OK? vroeg Brenna. Butterfree knikte. Oké, dan Squirtle, Sandshrew en Nidoran terug in jullie Poké Ball.
Jij ook Poliwag
De Pokémon waren teruggekeerd in hun Poké Ball en de overgebleven Pokémon zochten naar Charmeleon.

Het duurde niet lang voor Mankey wat geklaag hoorde. Het was Charmeleon gevangen in een net dat aan de boom hing.
Wie heeft dit hang hier neergehangen! riep Andrew
Er was een gelach te horen. Uit de bosjes verschenen twee bekende gezichten.

Om de wereld voor verder verval te behoeden,
Om mensen van ons volk te kunnen beïnvloeden,
Om kwaadaardigheid van liefde aan te tonen,
Om dichter bij de sterren te komen,
Tanja
Toni,
Team Rocket is nog sneller dan het licht.
Vecht als een man of geef je over en zwicht
Beeeeeeeellllsprout


Het is Team Rocket, zei Andrew, alsof Brenna dat nog niet doorhad. Bulbasaur, gebruik Razor Leaf op dat net.
Bulbasaur vuurde blaadjes af op het net, maar het scheurde niet, het ketste af.
Hah, dat net is veel te sterk, zei Toni. Je moet wel heel sterk zijn wil je het breken. Zelfs Charmeleon zelf lukt het nog niet.
Mankey, probeer Rock Smash! zei Andrew.
Mankeys hand gloeide en hakte in het net, maar Mankeys hand was het enige dat beschadigd werd.
Mankey, gaat het?
Tijd om te gaan, zei Tanja en maakte het net los en tilde het over haar schouders. Doeg! zei ze en samen met de andere leden van Team Rocket zette ze het op een lopen.
Bulbasaur, Vine Whip! riep Andrew en Bulbasaur vuurde zijn klimoppen af op de benen van Team Rocket, waardoor het stel op de grond viel.
Gebruik Vine Whip om het net terug te krijgen, zei Andrew. Bulbasaur pakte het net met zijn Vine Whip en tilde het naar zich toe.
We hebben iets hards en sterks nodig om dat net stuk te krijgen, zei Andrew.
Ik weet wel iets, zei Brenna en ze pakte een Poké Ball. Nidoran, kom eruit.
De nieuwste aanwinst van Brenna kwam uit zijn Poké Ball.
Nidoran, gebruik je tanden om het net door te knagen, zei Brenna.
Nidoran knikte en probeerde het net doormidden te knagen en het lukte nog ook. De stevige touwen werden met enige moeite doorgeknaagd. Nidorans tanden begonnen te gloeien, waardoor het sterker ging.
Is dat een aanval? vroeg Brenna.
Nidorans Super Fang. Zijn enige aanval waarbij hij zijn tanden gebruikt. Het zet veel energie op zijn tanden zodat de tanden extra sterk en scherp zijn
Het net was inmiddels kapot geknaagd en Charmeleon kroop uit het net.
Hela! zei Toni. Zo makkelijk, kom je er niet vanaf, Koffing, nu!
Doduo, ik kies jou! zei Tanja.
Charmeleon, Flamethrower! zei Andrew
Nidoran, Poison Sting! zei Brenna.
Charmeleon blies een kolom vuur richting Koffing en Nidoran vuurde kleine naalden van gif op Doduo. De twee werden goed bestookt en deinsden terug.
Nidoran en Charmeleon keken naar elkaar. De twee leken echte vrienden te worden.
Nidorans ogen begonnen te gloeien en Doduo en Koffing stonden hierdoor stil. Dit gaf Charmeleon de gelegenheid om de twee af te maken met een Metal Claw.
Dat is Leer, zo cool! riep Brenna.
Nidoran begon zich op te laden en vuurde een elektrische aanval af op Team Rocket. Een explosie was een gevolg en Team Rocket werd gelanceerd.
TEAM ROCKET HOUDT HET WEER VOOR GEZIEIEIEIEN

Charmeleon kwam naar Andrew en op zijn gezicht stond een schuldige blik.
Wil je me nooit meer zo doen schrikken? vroeg Andrew. Ik weet dat het niet makkelijk is om de grootste van de club te zijn, maar de andere Pokémon kunnen veel van jou leren.
Charmeleon begon weer te lachen.
Wat dacht je ervan? vroeg Andrew. Charmeleon knikte en keek even naar Nidoran.
Toe maar, zei Andrew.
Charmeleon liep naar Nidoran en begon met hem te spelen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.