Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Gazette » there is no age for love. » (no subject)

there is no age for love.

29 dec 2009 - 0:20

509

3

275



(no subject)

Japan

Ik had de schrik van men leven mee gemaakt.Mijn grootste vijand genaamt Vliegtuig..Ik kreeg er nog de rillingen van. We stonden voor een gebouw waar mijn vader werkte.
In grote letters stond er PS Company . ik keek naar mijn vader..Hij keek strak voor zich uit. Zijn blik wende zich naar me toe. Ik bleef hem aan staren. Hij keek terug weg. Ik bleef hem maar aanstaren tot hij terug keek en dan terug voor zich uitstaarden. En terug bleef ik hem aanstaren. Hij keek terug op en zuchte diep "Wat is er ?" vroeg hij. Ik hefte een wenkbrauw op. "niks" mopperde ik en stopte met staren. Mijn vader zuchten nog eens en mopelde iets in het japans. "Die" siste ik naar hem.
Stilte . "waarom gaan we niet direct naar jouw huis ?" vroeg ik. "Direct,ik moet eerst nog iets regelen en het is een apparetment" hij stropte zijn stropdas goed van zijn kostum. Ik hoopte dat hij zou zeggen 'als het je niet aan staat ga dan weg' maar dat zei hij niet. De skate club zou kei boos zijn, ze zouden me haten , ..ik heb ze niet eens kunnen verwittegen !zonder GSM kon het ook niet anders dat ik niet kwam >.<' Er stapte een man naar mijn vader toe en ze begroeten elkaar in het japans. Geen idéé wat ze zeiden. Ze stapten het grote gebouw binnen en ik volgde maar. Binnen was het gigantisch. Mijn vader keek me aan. "Jij hier wachten" beval hij me en stapte met een andere man naar een lift. Ik liet me in een zeteltje ploffen waar ik rustig 'normaal gezien toch' zou moeten blijven wachten op men vader. Ik keek wat rond..De deuren gingen open van het gebouw en er stappen 5 'coole' japanezen binnen. Ik vond ze wel intressant uitzien..en ik heb al een ..wacht he...3,2,1..Yuhp 1 minuut stil gezeten. ^^ zo trots op mezelf. Ik stond subtiel uit de zetel op en ging achter hun aan. Ze stapten een lift binnen en ik wringde me er nog net bij. Ze zaten tegen elkaar japans te praten. Waarom lopen er in japan zoveel japanezen ? Er tikte 1 van hun tegen men schouder. Ik keek op en een 2 koppen groter dan mij man met zwart haar begon in het japans tegen me te praten. iedereen keek me aan wachtend op een antwoord. Ik hield mijn hoofd schuin. Dit is chinees voor me. "Sorry i - don't- understand-what - you -say" probeerde ik met gebaren uiteleggen. "Ow, okay your not from here i guess" begon hij reddelijk vlotjes te praten in english. Ik vond dit genant T.T ik had het met grote gebaren zitten uit beelden wat ik zei in engels omdat ik had gelezen dat de meesten de taal niet verstonden dus ..DIE! DIE! DIIE! de lift stopte op en verdiep en ik stapte naar buiten gevolgt door de jongens. ik liet ze voor gaan , en liep achter hun tot ik een bekende stem hoorde. Ik keek wat opzij en zag mijn vader afkomen. Ik haasten me door 1 van de deuren in de gang.


Reacties:


Takuyaxme
Takuyaxme zei op 11 maart 2012 - 11:58:
Oke je moet wel verder O_o Ik zweer het dit is awesome^^ *kwijlt op je verhaal* Weet niet waarom nee ik ben vaag :3 naja verder! ajb ik smeek je D= Hhehee


Kyoru
Kyoru zei op 24 jan 2010 - 18:38:
omg hahahaha XD
geweldig XD
en zo mega droog XD
maar!
snel verder?
xx>3


KandiiHoriku
KandiiHoriku zei op 30 dec 2009 - 15:26:
ooeeewwww jij maak een vette porn verhaal Dudeee ^.^

Snelll vederrrr !!!!!!!!!!!!!!!!


Xxxx.... kana