Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » New Moon (Jaspers POV) » 1

New Moon (Jaspers POV)

29 dec 2009 - 12:43

278

1

236



1

Alice was al de hele week aan het flippen over Bellas verjaardag,en nu was het zover. Ze had een hele lading rozen gekocht, en het hele huis versierd. Ik vroeg me af of Bella het allemaal zo leuk zou vinden.
Ik reed samen met Alice en Edward richting school, maar terwijl hun rechtstreeks naar Bella gingen, sloeg ikaf, en ging richting het lokaal. Muziek. Jippie.
Het was niet zozeer dat ik het vak muziek haatte, maar het meisje dat naast me zat was verliefd op me. Kyra heette ze.
De bel ging, en de lerares deed de deur open.

~na school~

Met een chagerijnig gezicht kwam Alice aanlopen.
'Wat is er?' vroeg ik, en ze pakte mijn hand.
'Bella komt vanavond pas.' Gelukkig. Dan hoefde ik me minder lang in te houden. We reden naar huis, en daar deelde Alice het nieuws mee aan Carlisle en Esmé. Esmé glimlachte.
'Dan heb je nog wel meer tijd om alles klaar te maken.' ALice gezicht klaarde op.
'Goed idee! Kom Jasper!' Nee hé. Niet weer.
'Ehm Alice.. We hebben een hele lading huiswerk opgekregen en..' verzon ik snel.
'Dat kan vanavond ook nog. En dus moest ik helpen. Hiep hiep hoera.

We hadden net het hele huis versierd, toen Carlisle ons riep.
'Jongens, het is bijna 7 uur!' Alice werd zenuwachtig.
'Zou ze het allemaal wel leuk vinden?'vroeg ze.
'Nee, dat niet,maar we hebben ons best gedaan.'antwoordde ik. Dat kwam me op een por te staan, maar ik trok haar mee naa beneden. Ik kwam de woonkamer binnen, en zag Emmett en Rosalie staan.
'Hey, broertje,'begroette Emmett me. Ik negeerde hem, en gin erbij staan. Toen kwam Bella binnen, even lekker geurend als altijd.


Reacties:


Remii zei op 29 dec 2009 - 12:55:
Wat een leuk en origineel verhaal!
Ik ga het zeker volgen. Snel verder!