Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » New Moon (Jaspers POV) » 2

New Moon (Jaspers POV)

29 dec 2009 - 13:15

345

3

231



2

Happy Birthday... Or not?

Bella kwam binnen, en Alice liep meteen op haar af.
'Gefeliciteerd Bella,'riepen we allemaal tegelijk,en Bella werd rood, en keek naar de grond. Meisjes... Hadden ze een feestje.. Gingen ze naarde grond staren...
'Sorry voor dit alles Bella, we konden Alice niet tegen houden,'zei Carlisle.
'Je bent niks veranderd Bella,'zei Emmett hartelijk,'Je hebt nog steeds zo'n rood hoofd!'
'En bedankt Emmett..' zei Bella en ze werd nog roder. Emmett schoot in de lach en zei:
'Ik moet even naar buiten,'-knipoog naar Alice,- 'niets raars doen als ik weg ben.'
'Ik zal het proberen,'antwoordde Bella. Ik bedacht dat hij dat beter tegen mij had kunnen zeggen...
Alice liet mijn hand los, en leip naar Bella toe. Ik glimlachte naar Bella, maar bleef staan. Ik wist het, het was een maatregel, maar toch...
'Tijd voor cadeautjes,'zei Alice, en ze trok Bella mee naar de tafel waar alle glimmende cadeatjes stonden. Bella protesteerde, maar Alice negeerde het, en duwde de autoradio in haar handen.
'Ehm, dankje,'zei ze. Blijkbaar wist ze niet wat het was.
'Het is een autoradio,'legde ik uit,'Emmett is hem in je auto aan het instaleren, zodat je hem niet terug kunt brengen.' Bella bedankte ons, en riep daarna een bedankje naar Emmett.
'Nu die van Edward!,' piepte Alice met een hoge stem. Emmett kwam de kamer binnen.Hij jubelde: 'Net op tijd!' Ik stapte iets naar voren, en Emmett kwam achter me staan.
Bella maakte het pakje open, en mompelde: 'Verdorie.' Ik vroeg me eerst af waarom, toen ik het rook: Mensenbloed.
'NEE!'brulde Edward, en hij duwde Bella achterover.
Ik kon me niet inhouden. Het moet Jasper, dacht ik. Het moet. Maar het was al te laat: Ik liep op Edward in, en ik gromde. Mijn tanden hapte naar Edward,m aar miste net.
Emmett greep me vast, en ik probeerde me los te rukken. Tot overmaat van ramp gutste er nog meer bloed uit Bellas arm.
'Emmett, Rose, breng Jasper weg,'commandeerde Carlisle, de enige die nog rustig was. Rosalie kwma voor me staan, en ik hapte woest naar haar, maar ik werd naar buiten gebracht, veilig het bos in.


Reacties:


NezzVanity
NezzVanity zei op 7 jan 2010 - 16:42:
snel verder (L)(L)


Lisaa
Lisaa zei op 29 dec 2009 - 16:50:
Superleukk
x


MissCullen
MissCullen zei op 29 dec 2009 - 14:44:
he leuk verhaal ga snel verder