Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » alweer ruzie.

I am lost frome me life!

30 sep 2008 - 15:26

825

1

194



alweer ruzie.

Dat is wel anders antwoorden me pa.. Tessa is al ene jaar ouder. Nou en antwoorden ik. Ik ben anders ook al 16!! Maar dat is altijd nog geen 17! Zij me pa. En tot dat je 17 bent mag je nog niet naar dat soort disco’s! Jah ik mag ook nooit iets!! Ik mag geen scooter.. Tessa wel.. als ik goede cijfers haal. Jah maar die haal je nooit…. Ik hou je kop Tessa jij bemoeit je er niet mee!! Jah dat doe ik wel!! Ik rot toch lekker op.. en nu is het klaar!! Dat was me moeder.. Esmee jij gaat nu naar boven en komt de hel avond je kamer niet af.. en je internet gaat er ook een week uit.. ik: jah maar dit is onredelijk!! Tessa krijgt alles!! Ma: en nu naar boven!! Boos liep ik naar boven… en sloeg expres me duur heel hard dicht.. ik liet me op bed vallen… en huilde.. ff later klopte iemand op de deur. Rot op!!! Zij ik. Maar de deur ging gewoon open.. ik ben het maar hoor.. dat was Tessa. Ik ik zij toch rot op?? Jah nou en ik ben je zus ik mag heus wel binnenkomen. En als ik nou zeg dat het niet mag?? Ik stond op duwde Tessa net iets te hard naar achter waardoor ze achterover tegen de muur aan viel. Au stom kutwijf! Jah daar had je om gevraagd!! Ik liep me kamer weer in en deed de deur dicht. Op slot. Ff later hoorde ik hoe Tessa naar beneden liep en ene zeurderig stemmetje op zetten dat ze heel hard was gevallen. En dat ik het heel hard had geduwd. Ik deed me deur open en schreeuwde: dat is niet waar.. ik duwde je amper.. toen sloeg ik me deur weer dicht.. en ging huilend op me bed liggen.



Blijkbaar was ik in slaap gevallen. Want toen ik opkeek was het helemaal donker in mn kamer.. ik keek op me wekker. Half vijf! Nou jah nu kon ik toch niet meer slapen.. ik stond op en liep naar beneden.. het rook er naar sigaretten en drank.. tjah waarschijnlijk hadden Tessa en haar sletteriche vrienden hier nog gezeten. Ik liep naar de keuken pakte wat te drinken en ging in het donker op de bank zitten. Ik hoorde boven wat geluid. Hm waarschijnlijk mn vader. Ik dronk me drinken op en liep weer naar boven.. dara ging ik naar me kamer en zette me computer aan.. na dat de zomp was opgestart ging ik kijken of ze internet er al hadden uitgegooid. Yes dat hadden ze nog niet!! Ik ging op msn.. er was natuurlijk niemand online.. maarjah ik bekeek ook ff me e-mail 5 nieuwe berichten.. 2 waren er dat er mensen me op hyves hadden toegevoegd als vriend.. niet dat ik ooit op hyves zat maargoed. Ik opende de 3de.. het was een reactie op me blog. Die had ik ook al lang niet mee bijgehouden.. maar goed dara zou ik later wel naar kijken.. ik opende me 4de bericht.. het was een of andere stomme reclame.. meteen weggooien dan maar.. nu opende ik het 5de bericht.. het was een bericht van ene adres dat ik niet kende.. ik las het een keer door.



Bericht:



Hallo Esmee.

Hoe gaat het??

Jah ik weet je weet niet wie ik ben.

Dat weet ik wel van jou..

Nou jah ik heb je blog gelezen.

En bij ene daarvan stond je e-mail.

En toen dacht ik laat ik maar is mailen…

Mail je ene keertje terug??

Nou jah hoeft niet.. want je kent me niet maargoed..



Nou jah doei doei…



Xxx Nina (weet je alvast hoe ik heet)



Ik las het nog een keer door… waar sloeg dit op??? Ach jah ze leek me wel aardig.. en ik kon toch niet meer slapen. Dus ik stuurde ene berichtje terug



Heey Nina.

Nou eigenlijk gaat het niet zoo heel goed maarjah..

Wrrm heb je me eigenlijk gemaild???

Alleen maar om me blog??

En wie ben je eigenlijk??

Want jij weet blijkbaar mee over mij dan ik over jou..

Nou jah…..

Ik ga maar weer is..

Doei doei…

Groetjes Esmee.



Ik klikte op verzenden. Wat een raar bericht… ik sloot de computer maar weer af en keek weer op je wekker.. shit pas half 6… en ik kon toch egt niet meer slapen.. ik keek naar buiten.. het werd al vroeg licht.. want je zag het in de verte al licht worden.. nou jah laat ik dan maar naar buiten gaan. Ik pakte me vest en liep naar beneden pakte daar me sleutels en sloot de deur af. Toen liep ik naar buiten.. best koud sochtens.. ik liep veder.. uiteindelijk was ik bij het park. Er was niemand.. ik liep naar het meertje zelfs de eenden sliepen nog.. alleen de vogels waren wakker.. ik ging op het bankje zitten waar ik gister avond ook zat.. dara zat ik ene paar uur.. tot dat ik een stem achter me hoorde.. heey wat doe jij hier??? Ik keek op.. en schrok me te pletter!!


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 30 sep 2008 - 21:36:
VERDER
OMG ik wil da wete^^
Zet ff berichte al de volgnde er is ok?
x33