Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Nobody's wife. » Bill.

Nobody's wife.

30 dec 2009 - 18:47

482

5

242



Bill.

Allebei aan een kant van een tweepersoonsbed, zitten we in een motelkamer. Niet te duur, niet te groot. Meneer en mevrouw Zaceri. Net getrouwd. Zo zitten we hier. Ik wil geen naamsbekendheid. Als men weet wie ik ben, zit ik binnen een week terug in München. En dat wil ik niet. Met mijn hoofd in mijn handen, m’n rug gebogen, en m’n handen op m’n bovenbenen zit ik hier. Ik wil hier niet zijn, maar ik wil Micah ook niet alleen laten. En terug naar het kraakpand wil ik eigenlijk ook niet. Niet nu ik weet wat Micah voor me over heeft. Ik schop mijn schoenen uit, en pak mijn gitaar. Ik haal hem uit de gitaartas, en ga tegen muur zitten, op het bed. Ik streel over mijn snaren heen, streel over de hals, de klankkast. Ik was zo blij toen ik hem kreeg. De feestvreugde keert weer terug in mijn hoofd.

In een korte broek en een topje kom ik naar beneden. Micah loopt achter me aan. Hij bleef vannacht slapen. Sinds Tracy is overleden slaapt hij of hier, of ik daar. Ik wil niet meer alleen zijn in ons huis zonder Tracy. Micah is net als m’n grote broer. Elke nacht kruip ik dicht tegen hem aan, en slaat hij zijn warme armen om me heen. Dit was een van onze laatste nachten samen. Hij gaat bij Peter intrekken. We lopen de woonkamer in. Ballonnen hangen overal, en overal hangen ook slingers. De huishoudsters hebben er een groots feest van gemaakt. Ik moet ze zo meteen bedanken. Ik plof op de bank neer. Mama en papa komen de studeerkamer uit gewandeld. Ik glimlach. Mama komt op me af. Ik sta op. Ik krijg drie zoenen, en een stevige handdruk. Als ze m’n hand loslaat, merk ik dat er een briefje van 100 euro in m’n hand zit. Ik stop het in m’n topje, bij m’n borsten. Dan geeft papa me een hand, en wat houterig drie zoenen. Nu zit er niks in mijn hand. Ik plof weer neer.
‘In de studeerkamer staat je cadeau.’ Zegt mama. Ik knik. Ik sta op.
‘Micah?’ zeg ik. Hij glimlacht en staat ook op. Ik pak zijn hand vast, en loop naar de studeerkamer. Tegen het bureau aan staat hij dan. M’n eigen gitaar.

Ik begin mijn snaren te bespelen. Een melodie, die nu net in me opkomt. Ik begin het nummer erbij zingen. Bill. Zijn naam schiet door mijn hoofd heen. Niets anders. Alleen Bill. Mooie mooie Bill. En dan weet ik wat ik moet doen. Ik zie Bill misschien nooit meer terug, als ik hier blijf zitten en blijf zitten liefhebben op afstand. Als ik klaar ben met het nummer, leg ik mijn gitaar weg. Ik sta op, en ga voor het raam staan. Ik kijk rond.
‘Bill’ fluister ik hees. Ik moet hem vinden. Hij is mijn soulmate. Hij is de reden waarom ik leef.


Reacties:


ChupaChups
ChupaChups zei op 6 jan 2010 - 18:28:
wauw leuk <3
Ze heeft micah.
nu bill nog

snel verder!

Xxx,


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 30 dec 2009 - 23:02:
Veel succes om hem te vinden.
Die kans is volgens mij best wel klein.
Whatever, als jij wil dat het kan, kan het ook
SNel verder!!


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 30 dec 2009 - 20:02:
leuk

ze moet met bill krijgen!
en bill moet niet raar doen als die der ziet or something!

snel weiteren


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 30 dec 2009 - 19:59:
Ahw ze moet Bill vinden en daarna hebben! XD
Snel verder ^^


neversay
neversay zei op 30 dec 2009 - 18:52:
Erg leuk <3
Wat ben ik blij dat ze Micah heeft...
Nu nog Bil

Xxx,