Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 1

Save your kisses for me..!x [TC]

7 dec 2008 - 15:50

348

3

322



Part 1

Ik steek de sleutel in de deur en draai die om, verdraaid pap heeft de sleutel weer in het slot laten zitten. Ik bel wel honderd keer gevolgd door een aantal beuken op de deur, eindelijk gaat de deur open. ‘O Tom sorry!’ excuseert pap zich en laat me binnen. Ik lach en ga naar binnen, hij vergeet het ook altijd! Ik laat me met een plof in de zetel vallen. ‘O Tom, er is een nieuwe jongen in de buurt.’ Ik kijk pap effe aan, ‘ja en?’ ‘Nou ik dacht, misschien kun je eens kennis gaan maken?’ Ik haal mijn schouders op. ‘Misschien morgen.’ Zeg ik en sta op. Pap knikt en ik loop naar boven mijn kamer in. Ik start mijn laptop op en ga op msn, meteen word ik overspoelt door meisjes die zeg maar op me freaken. Ik zeg tegen iedereen Heey en laat het daarbij. Dan begint Marijke tegen me te praten, ze is zeg maar, anders dan anderen. Ze heeft een eigen stijl en valt niet echt op me. Ze is zeg maar het perfecte prooi om te veroveren, ik meen het als ik haar heb, dan kan ik iedereen krijgen zelfs de president van Amerika ook al is het een man. Ach ja, ik ben zeg maar gewoon goed in dat soort dingen.

M…arijke zegt; a Tomsol x’]

It’s the bas of Music that’s make me feel alive zegt; heey Marijke

M…arijke zegt; niet beginnen hé

It’s the bas of Music that’s make me feel alive zegt; met wat?

M…arijke zegt; komop Tom, iedereen weet dat je zeg maar de grootste player bent en op me kickt!

It’s the bas of Music that’s make me feel alive zegt; dat geef ik zelf toch ook toe!

M…arijke zegt; ja en ik heb je duidelijk gezegd, only friends not more!

It’s the bas of Music that’s make me feel alive zegt; ja weet ik en dan?

M…arijke zegt; Tom doe geen moeite!


En ze gaat offline. Nou lekker is dat zeg! ‘Tom eten!’ roept mijn vader van beneden af. Ik zucht en sluit af en ga dan naar beneden.




reacties??


Reacties:


Joliando
Joliando zei op 10 jan 2009 - 21:56:
Whiiiii
verder


xYUMESTYLE zei op 5 dec 2008 - 22:34:
Verder .....


JessixDoom
JessixDoom zei op 4 dec 2008 - 20:19:
whaaaaaa skei goed ^^ verder gaan he

xx

Luv Uuu

MyScene lieft haar Barbii