Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » your love is a lie (Slash) » It's only you and me baby....

your love is a lie (Slash)

31 dec 2009 - 12:20

523

2

224



It's only you and me baby....

Zo na een lange tijd wachten is hier dan het nieuwe hoofdstuk =]

Ik kijk Strify raar na. Ik haal mijn schouders op en loop terug naar de gang. Als ik langs mijn kamer loop kijk ik mijn kamer in maar zie geen Strify. Ik haal voor de tweede keer mijn schouders op, maar opdat moment voel ik en gewicht op mijn rug springen. Ik verlies mijn evenwicht en val voorover de gang in. Boven me hoor ik Strify schaterlachen. “D....Dat was hi....hilarisch!”¯
“Ja, dat was het, ga nu maar van mijn rug af”¯ zeg ik.
“Nee”¯
“Wil je die film nog halen?”¯
“Jup, maar jij zit zo lekker”¯
Ik zucht. “Hoe kan je zo snel van stemming veranderen”¯
“Dat is....”¯ Hij denkt even na “ Dat is....gewoon Strifyheid”¯
“Hm....ja zal wel, ga nu maar van me af”¯
“Okee Shini”¯ en hij stapt van me af. Ik sta ook op en klop de stof van mijn kleding.

We zijn net terug van me film en we lopen hand in hand terug naar mijn huis. Ja je leest het goed, we hebben zeg maar een soort van onze liefde aan elkaar verklaart in de bioscoop. Veel van de film hebben we dus niet gezien.
“Shin?”¯ vraagt Stify.
“Ja Strify?”¯
“Kan ik bij jou slapen vanacht”¯ Hij stopt met lopen waardoor ik gedwongen ben ook te stoppen. Ik draai me om en zie Strify ondeugend naar me kijken.
“maar natuurlijk”¯ zeg ik met een big smile.
Strify laat mijn hand los en slaat zijn armen om mijn nek. Ik sla mijn armen om zijn middel en druk mijn lippen op de zijne. Strify likt met zijn tong over mijn lippen, ik open gewillig mijn lippen en we raken verdiept in een passionele zoen.
“Heb ik wat gemist!”¯ hoor ik naast ons. We schrikken op en we zien Romeo en Kiro staan. Kiro kijkt ons met open mond aan.
“Kiro je mond staat open”¯ zeg ik droog. Kiro klapt hem snel dicht.
“Yu zei al zoiets, maar ik geloofde het niet”¯ zegt Romeo en kijkt ons lachend aan.
“Nou het is toch echt zo”¯ zegt Strify en Begint weer te lopen en trekt mij achter zich aan.

Bij mijn appartement aan gekomen drukt Strify me tegen de deur aan en begint me weer te zoenen. “Hm...Strify....”¯ Probeer ik er tussen te krijgen.
Hij haalt zijn lippen van de mijne en kijkt me vraagden aan.
“Ik zou nog wel naar binnen willen”¯ beantwoord ik zijn blik.
Hij kijkt me begrijpend aan en gaat wat van me afstaan. Ik draai me om naar de deur en draai hem van het slot. Ik open de deur en stap naar binnen. Strify loopt achter me aan en gooit de deur dicht. Ik loop richting de keuken en gooi mijn sleutels op de tafel. “Shin?”¯ Hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Strify in de deur opening van mijn kamer staan. “Kom”¯ zegt hij en kijkt me geil aan. Ik krijg een lach op mijn gezicht en loop naar hem toe.
Als ik binnen Strify's handbereik ben trekt hij me de kamer in en trapt de deur dicht. “Zo, nu is het alleen jij en ik”¯ zegt hij en duwt me achterover op mijn bed.


Reacties:


Annetje566
Annetje566 zei op 9 jan 2010 - 23:00:
O jhaaaa verdurrr


GabyGallatry
GabyGallatry zei op 3 jan 2010 - 0:14:
miiiiiiiiiiih nu moet je me toch wel effe snel verder gaan.
want
ik vind hetniet eerlijk
om NU
ja net NU
af te haken.
phuh.