Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Darling, You can't love a monster like me </3 [1] » Bigin of our story (:

Darling, You can't love a monster like me </3 [1]

2 jan 2010 - 13:32

177

1

180



Bigin of our story (:

Er werd op de deur geklopt. ''Wat''Zei Janna. De deur ging open. Een van de begeleiders stond in de deuropening. ''Ik zal je zeggen wat, vanmiddag komen er mensen op zoek naar een adopitie kind en jij blijft hier, begrepen,''Zei Ze kill. ''Waarom moet ik nou steets boven blijven, jullie willen me toch weg hebben hier?''Zei Janna. ''Dit is wat de directie wilt''Zei ze. Janna zuchte stond op en liep de deur uit. ''Wat ga je doen?''Vroeg de begeleidster. ''Iets''Zei Janna en ze liep naar de derectie kamer toe. Ze klopte op de deur. ''Waarom moet ik nou weer boven blijven''Zei Janna toen ze meteen de deur open had gegooit. ''Omdat wij dat willen, we willen niet dat de mensen met een moordenaar opgescheept zitten begrepen.''Zei de directreur. ''Maar meneer Buiten''Zei Janna smekend. ''Nee is nee''Zei Hij. ''let maar op, ik laat me niet zomaar komanderen''Zei Janna en ze draaide zich om. Ze zou wel weer een poging doen om weg te lopen. Als het moest zou ze geweld gebruiken om uit dit weeshuis te komen.


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 2 jan 2010 - 13:50:
Lijktmeleuk <3
zoujemijverhaalookwillenlezen?
x