Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Afblijven » Afblijven

Afblijven

2 jan 2010 - 13:57

208

0

172



Afblijven

Het gaat over een meisje genaamd Mellisa Ze is 15 í¡ 16 Jaar ze mag niet op hiphop maar doet ze wel.Ze zegt tegen haar ouders dat ze op ballet zit.

'Mellisa wordt wakker.' Ik schrik wakker.'Je moet vandaag naar school.' zegt me moeder.Neee hee denk ik.Weer naar school.Gelukkig ik ga vandaag naar Hiphop denk ik.'MAM VANDAAG BEN IK DE 6DE UIT.' zeg ik.'IS GOED LIEVERD.' beantwoordt me moeder.Ik kleed me aan,doe me haar,En ga ontbijten.'Mam ik ga naar school.'Ik pak me tas geef een kus aan me moeder en stap op me fiets.Onderweg kom ik Fleur tegen.Ik wordt gek als ze weer begint over Twan.'Fleur hou nou is een keer op met Twan.'Zegt ik.'Ik kan er niks aandoen dat ik hem niet uit me hoofd krijg.'Beantwoordt ze.Daar heeft ze gelijk in.Gelukkig rijden we de straat in van de school.Daar staat Twan Fleur te wachten.Ik rij me fiets gelijk in de Fietsenhok.En loop daarna de school binnen.Ik zie Jordi.'Heeei Jordi.Alles goed?' Vraag ik.'Ja hoor met jou?'Beantwoordt hij.'Jaa gelukkig wel.Zullen we vandaag wat gaan drinken met Fleur enzo?'Vraag ik.'Ja is goed,wacht ik vraag het aan Kevin.'zegt tie.Hij loopt naar Kevin en aan het gezicht van kevin kan ik zien dat hij mee gaat.Jordi komt aan lopen met een gezicht van ja hij komt mee.'Ik vraag het even aan Fleur.'Ik loop naar Fleur.'Kom je vandaag mee wat drinken?'Vraag ik.'Ja is goed.'Krijg ik als antwoordt.Ik ren naar Jordi.Ik knik van Ja.'Moooi.'Zegt tie.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.