Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verliefd op mijn broer, het einde van Tokio Hotel? TC, of niet..... » 2

Verliefd op mijn broer, het einde van Tokio Hotel? TC, of niet.....

2 jan 2010 - 21:05

304

5

248



2

Oh, help! Ik kan er echt niet meer tegen!! Totaal radeloos bel ik naar Mart. Ze is ons buurmeisje, mijn beste vriendin en ook de enige die weet van mijn gevoelens voor Tom. "Hallo, met Mart." "Hey, ik ben het, Bill." "Hey! Wat is er? Je klink zo... niet-happy." "Je moet me helpen Mart! Ik kan er echt niet meer tegen!" "Wow, relax! Wat is er aan de hand?" "Je weet toch dat we net concert hadden?" "Uhu." "Wel, we speelden net als laatste Monsoon. En toen we zo dat stuk hadden met die break vergat ik zelfs om verder te zingen door hem!!" "Aii...." "Wat moet ik doen Mart?! Hij gaat thuis zeker vragen wat er is, wat moet ik in hemelsnaam gaan zeggen?!" "Misschien moet je het opbiechten..." "Mart...." Een eenzame traan glijdt geluidloos over mijn wang. "Da-dat, dat kan ik niet. Hij is alles voor me. Mijn broer, mijn soulmate, gewoon alles! Hij gaat me haten en ik ga dat allemaal kwijt geraken!!" "Bill, je kan het echt niet voor eeuwig verzwijgen. Ik weet dat je goed kan liegen, maar niet tegen iedereen. Je kan niet tegen jezelf liegen, en ooit zal Tom ook wel iets door hebben. Hij zal je echt niet haten, je kiest niet wat je voelt en voor wie. Stop gewoon met liegen en vertel het hem, dat lijkt me de beste oplossing." In mijn rechtermondhoek verspreidt een zoute smaak zich waardoor de woorden van Mart extra diep in me doordringen. Ik zucht en slik in een poging de zoute smaak weg te spoelen, maar helaas. "Ik spreek je later Mart." "Weet dat je altijd bij mij terecht kan." "Ja. Bedankt." Ik leg af; steek mijn gsm weer in mijn zak, neem mijn spullen en ga naar buiten waar de rest al op mij staat te wachten.

[reacties??]


Reacties:


beertje
beertje zei op 25 feb 2013 - 13:42:
wow


Hugbear
Hugbear zei op 21 april 2010 - 20:34:
verder?


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 16 april 2010 - 20:09:
verder ?


jorinloveth
jorinloveth zei op 5 jan 2010 - 19:37:
Snel verder!!!!


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 4 jan 2010 - 19:05:
verder