Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Story of a broken hearted girl [10-shot] » Nawoord

Story of a broken hearted girl [10-shot]

17 mei 2010 - 21:09

399

6

394



Nawoord

Hej,
ik wil even iedereen bedanken die dit verhaal gelezen heeft. En ik wil dit doen door jullie iets te vertellen.
Ik wil jullie vertellen dat dit verhaal niet verzonnen is... het is mijn verhaal. Het meisje dat hier de hoofdrol speelt, ben ik.
Alles in het verhaal is echt gebeurd. De herinneringen zijn mijn eigen herinneringen, de gesprekken zijn letterlijk opgeschreven zoals ik ze me nog herinner en ook alle gevoelens, alle gedachten zijn echt van mij.
De personen die in het verhaal voorkomen, zijn er ook echt allemaal voor me geweest die eerste week.Ik heb veel aan hen te danken. En ook de datums bij het einde van een hoofdstuk zijn echt.
Het verhaal gaat over hoe ik me de eerste week na de breuk voelde. Ik moest dit verhaal schrijven, ik had het nodig om alles van me af te kunnen schrijven en dat is ook redelijk goed gelukt.
Het allerlaatste deeltje heb ik geschreven in een optimistische bui. Ik probeer meestal zo te denken, maar zoals ik al in het verhaal zei: er zijn altijd ups en downs, maar ik weet dat ik op een dag weer het geluk zal voelen waar ik nu nog op zoek naar ben.
Dit verhaal is dus helemaal geen fictie, maar is een stukje uit mijn eigen leven. Ik wist eerst niet zo heel goed of ik jullie dit moest vertellen, maar het is een soort bedankje omdat jullie het verhaal gelezen hebben.
Zo..dit wou ik jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het een beetje appreciëren dat ik dit met jullie wil delen.

Groetjes Selene xx

ps.

Bedankt aan Lesley (Marshmallow) omdat je alle kleine (en stomme:p) schrijf- en typfoutjes uit dit verhaal hebt gehaald en het verhaal daardoor beter hebt gemaakt!
Bedankt aan Lien (a.k.a Hanne) omdat je er altijd voor me bent en je altijd als eerste mijn deeltjes wou lezen en eerlijke commentaar gaf!
Bedankt aan alle andere mensen die me getroost hebben en die me steunden.
En Bedankt aan alle lezers omdat jullie dit verhaal zijn blijven volgen, want zonder lezers is een verhaal maar niks (;

x

UPDATE (17/5/10): We zijn ondertussen een heel deel maandjes verder en ik wou jullie laten weten dat ik terug echt gelukkig ben (: Dus als er iemand dit leest die hetzelfde meemaakt (of ongeveer hetzelfde): Het komt echt wel goed (ook al is het moeilijk om dat te geloven).


"Everything will be okay in the end. If it's not, it's not the end."


Reacties:

1 2

Yarsea
Yarsea zei op 23 jan 2011 - 14:47:
"Everything will be okay in the end. If it's not, it's not the end."

heee, die heb je van mij gejatt but i like it and it is oke,
btw, weet je mijn probleempje nog met die ene jongen, dat is ook eindelijk eens over, we hebben al een lange tijd meer geen concact met elkaar gehad, en jaaa.., ik ben blij ook toe dat ik het kan afsluiten maar ik vind het wel jammer dat we geen vrienden meer kunnen blijven


xEmma
xEmma zei op 13 april 2010 - 17:27:
Ik heb net alles gelezen.
En het is mooi.
Prachtig.
Perfect.

Ik probeer te doen alsof ik niet sprakeloos ben en een leuke reactie achter te laten, maar dat ben ik eigenlijk wel.
Sprakeloos door de woorden die jij zo zorgvuldig hebt uitgekozen en opgeschreven.
Ik vind het knap van je dat je zoiets heftigs durft op te schrijven.
*Buigt diep*
Het is beautiful

Xx


Yarsea
Yarsea zei op 26 feb 2010 - 14:29:
... sprakeloos,
ik heb me er door heen gebagert (gemeen i know)

weet je..., een 10 met een gouden griffel!!!!


liente4
liente4 zei op 5 jan 2010 - 17:49:
idd, echt zo'n mooi verhaal !
gewoonweg prachtig
x hob


Marshmallow
Marshmallow zei op 4 jan 2010 - 19:15:
Toen ik het gisteren heb uitgelezen, stond ik op het punt om het te vragen, of het echt autobiografisch was, maar ik heb het toch maar niet gedaan :p.
Het was ook nogal een persoonlijke vraag, hé ^^.
Ik kan ook alleen maar zeggen dat het heel mooi verwoord is en een dikke pluim omdat je je eigen verhaal zo mooi kon neerschrijven (:
Dankjewel dat je het met ons wilde delen, en wie weet heeft iemand er ooit nog wat aan (:

xx lesley