Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen) » Nummer vijftien: 3 jaar later

Wir wollen lieber träumer sein (afgelopen)

3 jan 2010 - 0:07

960

4

322



Nummer vijftien: 3 jaar later

Josh werd 6 en ging naar de lagere school. Hij leert nu lezen, rekenen en schrijven. Hij kan zijn eigen naam al schrijven. En daar is hij trots op. De volgende zomer vakantie gaan Bill en Katy trouwen. Bill is er nu al hyper over bezig. Echt tegen iedereen die langs komt zegt hij dat hij gaat trouwen met de vrouw van zijn dromen. Ik vind het best grappig om te zien. Tom is natuurlijk de trotse vader en gaat elke dag met Josh in de tuin voetballen. Ookal haat hij sport of bewegen. Voor zijn zoon heeft hij het wel over. Ik vind het echt grappig om hen bezig te zien. Zelfs Bill waagt het om soms met Josh te voetballen. Dan is het pas lachen. Maar zo leuk om te zien. Katy maakt altijd foto’s. Maakt niet uit wanneer. Ze heeft het fototoestel ontdekt. Tja, niets aan te doen. Josh vind dat natuurlijk geweldig. Hij trekt de gekste bekken. Bill en Tom vinden het dan rot vervelend en dreigen het ding stuk te gooien. Maar daar slagen ze nooit in. En ik laat haar gewoon doen. Misschien een nadeel om met zijn allen samen te wonen. Maar ik vind het wel leuk. Josh is echt groot geworden. Ik vind het wel jammer dat hij niet meer dat kleine ventje is. Maar ook kleine jongens worden groot. Hij wil niet meer op mijn schoot komen zitten en hem vertroetelen is al niet meer nodig. Hij is echt een grote flinke jongen geworden. Maar als er iets is dat nog niet verandert is, is dat hij zo graag naar Pokémon en Spongebob kijkt. Ik denk ook niet dat, dat zo vlug zal veranderen. Enkel zijn badeenden heeft hij laten staan. Op de bovenste plank in zijn kast. Maar af en toe betrap ik hem er op dat hij er mee zit te spelen. Niet dat ik het erg vind. Ik moet iedereen nog inlichten dat ik zwanger ben. Van Tom dan. Ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren. Zouden ze het wel leuk vinden? Ik denk van wel. Ik riep Tom even. “Tom liefje, kom je even?” vroeg ik. “Natuurlijk” zei hij. Hij kwam naar me toe. Hij gaf me een zoen. “Wat is er?” vroeg hij. “Kom even” zei ik. Ik nam hem mee naar de gang. “Is er wat?” vroeg hij nu bezorgd. “Wel, het is niet erg” zei ik met een glimlach. De rimpel in zijn voorhoofd verdween. “Ik ben zwanger” zei ik. Tom zijn mondhoeken schoten de lucht in. “Meen je niet?” vroeg hij. Ik knikte van wel. Hij omhelsde me en zoende me op mijn lippen. “Geweldig” zei hij blij. Ik grijnsde. “Nu moeten we Josh inlichten” zei ik. “Josh liefje, kom je even?” vroeg ik. Hij legde zijn lego neer en kwam naar ons toe. We gingen in de zetel zitten. “Mama en papa krijgen nog een kindje” zei Tom. Josh zijn hoofdje ging schuin staan. “broertje of zusje?” vroeg hij. “Ja” zei ik. Zijn mondhoeken gingen de lucht in. “Jippie” zei hij blij. Hij klapte in zijn handjes en ging weer aan zijn lego zitten. Zijn glimlach was groot. Zeer groot. Tom gaf me weer een zoen. Ik glimlachte.

Toen Bill en Katy binnen kwamen sprong Josh recht en ging voor hen op en neer springen. Hij kwam niet uit zijn woorden van opwinding. Bill krabde op zijn achterhoofd en keek ons verward aan. Ik lachte en Tom grijnsde breed. “Wat is er aan de hand?” vroeg Katy net zo verward. “Mama en papa baby krijgen” zei Josh uiteindelijk. “Echt?” vroeg Bill. Zijn stem ging wat de hoogte in. “Ja broertje” grijnsde Tom. “gaaf” zei Katy blij. Ze kwam op me af en omhelsde me. “Geweldig” grijnsde Bill. Hij omhelsde eerst Tom en toen mij. Katy gaf ondertussen ook Tom een knuffel. “Ik word grote broer” zei Josh trots. “Geweldig maat” zei Bill en gaf Josh een high five. “En was het leuk?” vroeg Katy met een grijns. Ik lachte. “tuurlijk” grijnsde ik. “schattig” lachte ze. Ze nam Josh op. Wat hij niet zo prettig vond. “Gaan we samen bouwen?” vroeg ze. “Jaa” zei hij blij. Katy ging langs hem op zijn speelmat zitten. Bill en ik gingen boodschappen uitladen en Tom ging Scotty uitlaten. “En hoe lang al?” vroeg Bill. “een tijdje” lachte ik. “Daarom dat ik al een lange tijd geen gekreun meer hoorde” lachte hij. “tss” grijnsde ik. Hij stak zijn tong uit. “Zo meteen is hij weg” zei ik en greep naar de schaar op de kast. “Durf je niet” zei hij plagend. “Nee, zou ik niet durven” zei ik. We gingen weer de zitkamer in. Katy en Josh hadden iets leuks gemaakt. Een heel huis zelfs. “Hij lijkt enorm op je” zei Bill. ik grijnsde. “Heb je wel gelijk in” zei ik. Hij leek vooral van karakter op me. Hij hield van shoppen en leuke kleren. Hij hield van dezelfde dingen als ik. Hij zingt de hele dag door. Mijn carrière loopt trouwens goed. Ik ben al zeer bekend in Duitsland. En over anderhalf jaar zouden we normaal op tour vertrekken. En ik zou in het voorprogramma van Tokio Hotel staan. Ik zie er wel naar uit. Zo touren door Europa. Tom kwam weer binnen met Scotty. Hij kwam langs me zitten. “We hebben een pracht gezin” zei hij. Hij gaf me een zoen. “Weet ik” zei ik terug. Ja, wat wij allemaal hadden was perfect. Katy zat bij Bill op zijn schoot. “Ga boven dat doen” zei Josh geïrriteerd. Hij bouwde verder op het salontafeltje. We schoten allen in de lach. Hij is slim. Heel slim.



THE END!



Zeer bedankt voor het lezen (;
Ik hoop dat jullie het beetje een leuk verhaal vonden.
Echt bedankt voor alle lieve reacties (;


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 28 okt 2010 - 8:37:
oh puh s tjbfkvdjhrtjkgj O.o
hehe de einde was leeeuuuwk!
nu ga ik weer slapen ben vet moe O.o


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 3 jan 2010 - 16:08:
Whahhahahaha XD
Josh is sliiim (=
Nouhou waarom moet het nou stopppen? :c

Het was een prachtig verhaal Jorinde!


VampireFangs zei op 3 jan 2010 - 1:05:
Awh, jammer dat het afloopt
HHEHEE, ik heb 'm graag gelezen :3
<3


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 3 jan 2010 - 0:30:
Waarom is er hier nu een einde? D:
Ik wil nog weten hoe het kindje heet, wat het is en hoe hij eruit ziet en en en D:

Anyway het was prachtig <3