Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » My First Journey. » Sora's nieuwe Moeder?

My First Journey.

3 jan 2010 - 19:20

777

2

337



Sora's nieuwe Moeder?

Sora en zijn vrienden kwamen eindelijk aan in Pastoria City.
"Sora!, riep een bekende stem.
"pap?, zei Sora.
"Jongens, zei Cloud en kwam met een vrouw aangelopen.
"wie is dat, zei Sora wantrouwig.
"dit wordt jullie nieuwe stiefmoeder, zei Cloud blij.
"wat, zei Sora,"kon je niet wachten?.
"laat ik zeggen dat ik wat eenzaam was thuis, zei Cloud.
"ja jij maar jij denkt niet aan ons die net onze moeder heeft verloren, zei Sora nijdig.
"Sora, luister ik ben je moeder niet vergeten en dat zal ik ook nooit doen, zei Cloud en probeerde in het gezichtsveld van zijn zoon te komen.
"ja maar jij probeert mama te vervangen voor een ander, zei Sora gefrusteerd.
"dat is niet waar, zei Cloud.
"dit doe je voor jezelf en niet voor ons, zei Sora boos en rende weg.
"pika, zei Sparky en rende achter zijn trainer aan.
"hoe kon je, zei Roxas met een stem vol emotie.
"Roxas, geloof me ik wil je moeder niet vervangen door een ander, zei Cloud en keek in zijn blauwe ogen.
"Sora heeft gelijk je denkt alleen maar aan jezelf, riep Roxas en struikelde over een tak.
Sora liep over een bruggetje en keek naar een klein vijvertje.
en zag zijn spiegelbeeld.
"je lijkt op je moeder, zei een zachte stem.
Sora draaide zich om.
"o ben jij het, zei Sora neerslachtig.
"Sora, ik weet hoe het voelt als iemand overlijd waar je zoveel van houd, zei de vriendin van Cloud.
"hoe heet je, vroeg Sora agressiever dan bedoeld was.
"Tifa, zei Tifa kalm.
"heb jij ook iemand verloren waar je van hield?, vroeg Sora en er drupte wat tranen in het water.
"ja, mijn vader en moeder, zei Tifa en legde haar hand op zijn schouder.
"dat is erg voor je, zei Sora,"waar aan zijn ze doodgegaan.
"aan hetzelfde waaraan jou moeder is doodgegaan, zei Tifa.
"ik wou maar dat het niet bestond, zei Sora.
Cloud keek om het hoekje met Ash en Pikachu.
"ik wil niet meer boos zijn op mijn vader maar het gaat gewoon van zelf ik heb me emoties niet onder controle, zei Sora gepikeerd.
"weet je hoe dat komt, zei Tifa.
Sora schudde zijn hoofd
"dat komt omdat je....zoveel van je moeder houdt dat je gewoon niet beseft hoe boos je op je zelf bent, zei Tifa.
"je hebt gelijk sinds dat ze dood is voel ik alleen maar wrok en verdriet, zei Sora.
"dat komt omdat je van haar houd en dat is het sterkste wapen dat er bestaat, zei Tifa.
"wil je mijn nieuwe moeder zijn?, vroeg Sora onzeker.
"als jij en je broer dat willen natuurlijk, zei Tifa.
"ja, misschien moet ik het maar gewoon vergeten en doorgaan al lukt me niet, zei Sora en er stroomde tranen langs zijn wangen.
"pika, zei Sparky en sprong op zijn hoofd en likte zijn tranen weg.
"bedankt, voor de oppepper Sparky, zei Sora.
"chaaa, zei Sparky en likte over zijn wang.
"kom, zei Tifa en loodste hem naar het pokeCenter.
"Sora, zei Roxas,
"Roxas, zei Sora,"ik heb me gister erg misdragen ik zou je niet moeten pesten met het feit dat je verliefd bent op Dawn ik zou je eigenlijk moeten helpen.
"wat zeg je me nou, zeiden Dawn en Roxas in koor en Dawn werdt rood.
"ik stop met het treiteren en en..... Sora kreeg een brok in zijn keel.
Roxas keek zijn broer aan.
"en.... en ik moet het verleden vergeten waar ik aan ik me hele leven aan heb geërgerd ik moet nu leren te vertrouwen en om inplaats daarvan te wantrouwen dat heb ik zelf ondervonden, zei Sora en er drupte wat tranen op de grond.
"maar wat wil je zeggen, zei Roxas.
"dat ik ga veranderen in iemand die je niet zou verwachten wie ik werkelijk ben, zei Sora en keek Sparky aan.
"waarom, ik vindt je leuk zoals je bent, zei Ash meteen.
"omdat ik niet zoals mijn opa wil worden die bijna niemand vertrouwd ik ben net zo zag je niet hoe ik reageerde toen Alex tegen me opknalde, zei Sora.
"ja, maar dat was een ongelukje, zei Ash," kom op, blijf jezelf.
"ik ben niet iemand die voor zijn eigen plezier zijn broertje pest zo ben ik niet, zei Sora en er liepen tranen over zijn wangen.
"ja wordt maar weer saai, zei Dawn boos.
Wat! riepen Roxas en Ash in koor.
"toen ik je voor het eerst ontmoette was je net een zombie je moet blijven zoals je bent ik vindt het leuk als je ons treitert ookal was je gister erg druk, zei Dawn en keek hem aan.
"ja de sarcastische Sora is leuker dan de doodgewone Sora, zei Roxas en omhelsde zijn broer.
Dawn kwam erbij en Ash ook.
Cloud en Tifa glimlachte naar het tafereel.
"jullie zijn de beste vrienden die ik ooit heb gehad, zei Sora en stroomde tranen langs zijn wangen.
"en wij denken hetzelfde over jou, zei Ash.
"ookal ben je een enorme etter je blijft my best friend forever, zei Dawn.
"ja, zei Roxas.
Wordt vervolgd..........


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 29 jan 2010 - 19:57:
Love it


LadyLondon
LadyLondon zei op 4 jan 2010 - 15:49:
<333