Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Lord of the Rings » April en Legolas; twee elfen. » Beest

April en Legolas; twee elfen.

4 jan 2010 - 13:40

241

1

234



Beest

Liedje: Eye of the Tiger- Survivor (i <3 that number!!)

http://www.youtube.com/watch?v=Mu9xx5Ri278

De volgende dag werd ik wakker, en wist in eerste instantie niet waar ik was. Ik knipperde verbaasd met mijn ogen, en besefte toen dat ik in Lothlorí­en was. Ik klom de boom uit, en wankelde richting de waterput. Ik gooide een plens in mijn gezicht, en was meteen wakker.
'Wat deed jij?' klonk opeens een mannenstem achter me. Ik draaide me om en zag die Haldir staan.
'Ik waste me,'zei ik logisch. 'Dat zag je toch?'
'Maar dat deed je uit het heilige water.'
'Heilig. Sinds wanneer is water heilig?' vroeg ik.
'Sinds vele jaren.'
'Oh,'was mijn geniale reactie. Ik deed een stap achteruit, en voelde een stel schoenen onder me. Ik draaide me om, en zag Galadriel staan.
'Oeps,' ik was weer handig bezig. 'Ikke.. Ga denk ik maar naar Äerindo toe..' Galadriel keek me aan.
'Oké, ik blijf al..'gaf ik me over.
Galadriel keek me giftig aan, en ik werd zowaar bang van haar.
'Dat kind...' zei ze. (Ik was al blij dat zí­j niet over dat water begon te zeuren) 'Hoe oud is het?' Ik haalde mijn schouders op.
'Weet ik veel. Ik heb 'm gevonden.' Ze keek me aan.
'Ik ga je een verhaal vertellen. Maar daarvoor neem ik je even mee.' Ze gebaarde me haar te volgen, en ik volgde haar braaf.
We kwamen langs een stel bosjes, en ik keek even opzij. Mijn ogen werden groot. In de bosjes waren twee gloeiende oranje ogen te zien.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 4 jan 2010 - 15:45:
:'D Haldir <3
en en en :'D Oranje ogen n.n
hahahah... juaaaahh Galadriel is soms heel freaky met hoe ze kijkt x3
maarja wel geniaal.
:'D Haldir <3