Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Coincidence doesn't exist » Proloog

Coincidence doesn't exist

4 jan 2010 - 19:45

268

10

563



Proloog

Duizenden regendruppeltjes tikken op het zolderraam, een zacht schijnsel van kaarslicht flakkert door de verder helemaal donkere kamer. En daar zit ze dan, gebogen over het zoveelste volgekrabbelde papiertje, een oude kroontjespen losjes in haar hand geklemd. Lieve Bo, begint ze weer een nieuwe brief, wetend dat hij nooit aan zal komen. Ze zou zo graag willen huilen, diep wegduiken in een paar warme armen, een stem horen fluisteren dat alles wel weer goed komt, maar dat kan niet meer. De geur van koffie verspreidt zich over het kleine appartementje als ze haar lepeltje zacht laat tinkelen tegen de randen van het gebarsten kopje, een zin doorkrast en voor zich uit staart. Ze zucht, hijst zich uit haar houten bureaustoel en loopt naar het raam naast het tafeltje. Met een zacht krakend geluid schuift het glas opzij. Ze leunt naar buiten, sluit haar ogen in de hoop alles even te vergeten. De wind suist om haar oren, doet het gelige papier opwaaien, regen snijdt in haar gezicht, maakt haar krullerige haar in minder dan geen tijd kletsnat. Er is storm op komst, weet ze, maar dat vind ze niet erg. Integendeel. Een harde windvlaag, en voor ze het weet dwarrelen haar brieven overal door de kamer. Eén klein velletje maakt zich los van de rest, vliegt langs haar heen door het open raam, maakt een zwierig rondje als een vallend herfstblaadje dat eindelijk zijn rust zal vinden, en vliegt de donkere nacht in. Het geeft niet. Misschien vind ze hem nog wel terug. En misschien, denkt ze, komt hij zo wel bij degene die hem zou moeten lezen.


Reacties:

1 2

Xpam05
Xpam05 zei op 4 jan 2010 - 21:50:
Wauuww moooi!!
Ik heb dat andere verhaal in 1x uitgelezen
echt zoooo omooii!(L)
Snelv erdeer?
xxxx


missxangel
missxangel zei op 4 jan 2010 - 20:02:
Weetje, eigenlijk is dit best wel heel mooi
Ik wil eigenlijk ook best wel meer!?!?!
Ik zou het eigenlijk ook best wel heel fijn vinden als je mij een berichtje stuurt als je weer een nieuw hoofdstukje hebt.


xNadezhda zei op 4 jan 2010 - 19:44:
Wauw.
Het is zo mooi <3
Lieve Bo, en de rillingen gleden langs mijn rug ._.
Natuurlijk wil ik dit graag lezen, lieve Kol! (:
Het is van jou, ahdohh <3



NaNaa
NaNaa zei op 4 jan 2010 - 19:30:
eindelijk zijn rust zal vinden

En nu is het wel eindelijk en iet helaas? x'D

komt hij zo wel bij degene die hem zou moeten lezen

We dachten echt te moeilijk x'D

LOVEIT. Maardatwistjeal n__n


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 4 jan 2010 - 19:01:
Moooi, echt mooi ik hou van jou verhalen. er zit zoveel gevoel in
echt mooi